ah, nog maar 118 uur te gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ut gaat hem veels te snel joh
hij moet van de muziek genieten
hij moet bier drinken
hij moet mij op orde houden
HIJ MOET OOK NOG REGISTEREN??
hij wordt helemaal gek
Ik ging er nooit meer op uit, ik zorgde gewoon dat ik voldoende peuken had.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef Neleos het volgende:
Als jullie sigaretten op waren in een middelgrote stad, zoals bijvoorbeeld Enschede, in de nacht van eerste kerst- op tweede kerstdag. En je zou toch graag een nieuw pakje hebben. Wat zou je dan doen?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:04 schreef Robinhoo het volgende:
ut gaat hem veels te snel joh
hij moet van de muziek genieten
hij moet bier drinken
hij moet mij op orde houden
HIJ MOET OOK NOG REGISTEREN??
hij wordt helemaal gek
Vorig jaar werden topics nog geopend op aanvraag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
ook dat weet ik.... en het is ook gebruikelijk dat de lapo-er het doet.... en ja het is ook bekend dat er lapo-ers zijn die er moeite mee hebben....... vind het alleen zo makkelijk op de lapo's naam te klikken en dan t nieuwe topic te zien
Niet iedereen is zo snel als jou op die leeftijdquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De ouwe lul kan het allemaal niet bijhouden?
Morgenvroeg oké?quote:
Jaja, das waar. Maar stoppen met roken doe ik altijd op 1 januari, niet tijdens de top 2000.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
stoppen met roken.. want je kan nu onmogelijk de deur uit met de top2000 op de radio
Dat is ook nog een hele kunst.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De ouwe lul kan het allemaal niet bijhouden?
Van Loonquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:06 schreef Wexy het volgende:
ik mis trouwens wel de het pianogetingel van jordy
Niet stiekem op 2 januari herbeginnen, hè?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, das waar. Maar stoppen met roken doe ik altijd op 1 januari, niet tijdens de top 2000.
Sla rechtsaf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:06 schreef Wexy het volgende:
ik mis trouwens wel de het pianogetingel van jordy
Ben je iets van plan? De Top2000 duurt nog 142 uurquote:
Dat altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohjow dit topics is veel leuker dan het glazen huis 3fm topic
Iemand anders nmoet het even van haar overnemen.quote:
Fuck it. Ik ga er wel uit. Ik ga ergens peuken regelen. Anders kan ik niet de hele nacht wakker blijven. Tot zo!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ging er nooit meer op uit, ik zorgde gewoon dat ik voldoende peuken had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |