cafe "Rocks" rocks!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Wel coolquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams is altijd fan geweest van de Beatles en eergisteren kreeg ze een elektrische rolstoel met de naam Beatle. Ach ja, de ironie van het leven
excuses voor mijn reactie, ik dacht dat je niet serieus was (ik dacht dat radio 2 een klassieke zender is, weet ik veel)quote:
Wat geinig, hoe laat is het daar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef qwerty_x het volgende:
bedankt voor je tip, nu ook te horen in zomers Brasil
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich - Zabadak (1967)
Nóóit meer wat van gehoord!
Hoe laat moet je op?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef Wexy het volgende:
blijft een lekker nummer... tijdens het eerste jaar verslaafd geraakt aan dit nummer
Ohja van de party Animalsquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef PogueMahone het volgende:
Xanadu ken ik dan weer wel, met die zweep
we lopen 3 uur achter op julliequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat geinig, hoe laat is het daar?
Eindelijk heeft ze dan haar eigen beatle jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams is altijd fan geweest van de Beatles en eergisteren kreeg ze een elektrische rolstoel met de naam Beatle. Ach ja, de ironie van het leven
Ah, dat ruitjesmotief gaat helemaal terugkomen in 2009, en terecht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef PogueMahone het volgende:
Ze hadden wel kekke broeken
[ afbeelding ]
WAAR, WIE EN HOE?Heb je vragen of ben je benieuwd waar wij ons begeven? Zie hieronder onze gegevens:quote:
7 uurquote:
Ik vind deze ook mooierquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
George Michael heeft dit ook gezongen. Ik geloof dat ik 't liever van Bonnie hoor.
Hoe meer, hoe beter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
excuses voor mijn reactie, ik dacht dat je niet serieus was (ik dacht dat radio 2 een klassieke zender is, weet ik veel)
bedankt voor je tip, nu ook te horen in zomers Brasil
lama doet spuugquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:36 schreef paultjuhhh het volgende:
waar heen?quote:
waarvan?quote:
Is ze ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef PogueMahone het volgende:
Is dit Bonnie Raitt? Ik dacht dat dat zo'n blueschick was...
heerlijk nummer!!quote:
halve vragen zijn zo moeilijk te beantwoorden,....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naar het verleden...
Naar Top 2000 natuurlijk -.-
Maar heb hem al, thnx
How dare you??quote:
roll over beethovenquote:
ow ja dat is ook zo... hij had deze ook.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:43 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAlalallaala
Deze plaat ken ik door Bart de Graaff toen hij nog jong was met z'n covers
[ afbeelding ]
Over een zomerliefde ofzo ging het
( op de plaat sealed with a kiss dus )
![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laatste nr dat ik ga luisteren..tot wederposts, mensen!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
trustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was met Tatjana Simic gezongenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja dat is ook zo... hij had deze ook.....
ken ook nog die ene van dat stopknopje...... alleen zo stom als je het origineel hoort dat je elke keer de nederlandse text in je kop hebt
Ajuu met een duuquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Terusten!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee. Hilversum 3 is nu Radio 3.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef qwerty_x het volgende:
met het gevaar om nu als een compleet fossiel over te komen: is radio 2 het vroegere hilversum 3?
ja inderdaad diequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat was met Tatjana Simic gezongen
Stopknopje dat hij zo ver weg reed ik hem nooit meer zag en sindsdien neem ik bus 10 elke dag ofzoiets
Heb het bandje nog
u ookquote:
Die draai ik zo even tijdens het journaalquote:
Slaap lekker!quote:
Gaat denk ik collectorsitem wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja inderdaad die
heb het bandje niet meer.... bandjesverzameling is echt helemaal pleite... maar heb nog steeds dat soort nummers in mn kop
[..]
u ook![]()
Daar hopen we maar op, maar ook een fijne tweede kerstdag geweestquote:
Ekdom fan??quote:
kun je er nog geld mee verdienen ook... met kleine bartquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gaat denk ik collectorsitem wordenzie die cd nooit meer ergens of mp3's op internet ook niet
Lijkt me een mooi strevenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:52 schreef Neleos het volgende:
We lopen nog steeds op schema, qua 1 topic per uur.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ook weg
Veel plezier nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |