Was dat leuk? Kijken naar de mensen die aan het werk zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou aanvankelijk ook niet meeposten, maar ik ben er min of meer in verzeild geraakt.
Waarbij ik de laatste drie dagen ook naar de Grote Markt in Breda afreisde.
Graag gedaan......quote:
Jaa ik weet wie je bedoelt ja.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik ook tot voor kort.
Al was ik Beelen-fan om die ene fetishvlinder te bewonderen.
Wat ben ik toch stout.
quote:et Marlene zelf gaat het minder goed: zij raakt verslaafd aan alcohol, slaappillen en barbituraten en heeft steeds meer moeite haar ouderdom te verbergen. Op tournee in Australië breekt zij "spontaan" een van haar fameuze benen. Zij zal nooit meer in de openbaarheid verschijnen.
Op 6 mei 1992 overlijdt ze, na 15 jaar als een kluizenaar geleefd te hebben, in haar appartement in Parijs. Als een gebaar van verzoening wordt ze begraven in Berlijn.
Nee, ik houd wel van meisjes, maar niet van dit nummer.quote:
In '92 gestopt met roken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Leeft Marlene Dietrich trouwens nog?Ik heb geen flauw idee
Vraag 1: Het was wel leuk, maar je had ook nog de factoren alcohol en tijd. Ik had geen slaapzak en geen zin in gevechten met dronkelappen, 's avonds zat ik dus vanaf veilige afstand (TV, red.) te kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat leuk? Kijken naar de mensen die aan het werk zijn
Leeft Marlene Dietrich trouwens nog?Ik heb geen flauw idee
quote:Meisjes zijn het allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van het Groenewoud het gezegd heeft
Meisjes zijn het allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van het Groenewoud het gezegd heeft
hij stond er nu bijna 3 keerquote:
Ook voor deze Nederbelg heb ik sympathie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef PogueMahone het volgende:
Jaaa, Raymond. Dit jaar nog gezien live, nog steeds geweldig
Ik blijf nog wel lang.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
hij stond er nu bijna 3 keer
maar dit was eenmalig hoor omdat het NLtalig is en ik het een leuk nummer vind
Moet eigenlijk slapen namelijk dus houd het geen uur meer vol
Ik dacht van Venus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mannen komen van mars, meisjes van amelings?
dus jij post de songtextenquote:
Vorig jaar postte ik ook meerdere lijsten achter elkaar zodat ik dan eerder naar bed kon. Nachtservice.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar blijft die soooooongteeeeeekst???
be our guestquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaaaa!!!! Of opa's en oma'squote:Op vrijdag 26 december 2008 02:20 schreef PogueMahone het volgende:
Doet me denken aan dansen met oude tantes op familiefeesten
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik moest de vuilniszak ff vernieuwenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jij bent van een oudere stempel dan ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor dit toch liever dan Sex Bomb.
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij bent van een oudere stempel dan ik.
No prob, ik plaagde maar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Qua userid niet.
Mijn uitspraak is ietwat ongelukkig.
@WickedAngel
Radio 2quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef qwerty_x het volgende:
weet iemand of dit ook on line te ontvangen is ?
zo ja, welke zender ?
http://top2008.radio2.nl/page/08_playerquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef qwerty_x het volgende:
zo ja, welke zender ?
Het is knus als je naar een beeldschermpje kijkt? Heb je geen ramen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me ineens heel knus als ik op de camera's naar buiten kijk.
Radio 2.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef qwerty_x het volgende:
zo ja, welke zender ?
Je wordt sentimenteel Isa?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me ineens heel knus als ik op de camera's naar buiten kijk. Allemaal witte auto's en er komt flinkw at stoom uit het ketelhuis en en...deze muziek en jullie![]()
Jawel, maar daar zie ik mezelf in weerspiegeldquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:26 schreef FritsFlits het volgende:
Het is knus als je naar een beeldschermpje kijkt? Heb je geen ramen?
bij de verslaafde buurman denk ik....quote:
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halenquote:
That's me, kresquote:
Ik weet niet waar jullie zijn, ik luister vertraagdquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef PogueMahone het volgende:
wow, die teksten gaan snel. Bonnie is nog niet klaar
Vrouwen houden toch van spiegels?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zie ik mezelf in weerspiegeld
Dat is juist de kunst... invoeren als de muziek begintquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef PogueMahone het volgende:
wow, die teksten gaan snel. Bonnie is nog niet klaar
ik geloof niet dat ik de uitleg wil....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zie ik mezelf in weerspiegeld
Lucky basterdquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Hadden ze Radio 2 niet aan staan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:27 schreef Neleos het volgende:
Bij het cafe "Rocks". Die waren open. Topcafe! En ze draaiden ook nog Paranoid van Black Sabbath tijdens het sigaretten halen
Ik hoef mezelf niet de hele tijd te zienquote:
Is er een strandbios in Utrecht? Tof!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:29 schreef paultjuhhh het volgende:
NU hoor ik die beachbios
me2quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:29 schreef PogueMahone het volgende:
Ohja tuurlijk ik luister online, oeps..
leuke is dat op internet luisteraars dan nog bij het vorige nummer zitten en de tekst er voor krijgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst... invoeren als de muziek begint
Oh, de website.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om serieus te antwoorden ?
Ben je nog zo jongquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Dit nummer staat op mijn geboortejaar, ga er es af
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me ineens heel knus als ik op de camera's naar buiten kijk. Allemaal witte auto's en er komt flinkw at stoom uit het ketelhuis en en...deze muziek en jullie![]()
Plaats in de top of de jaar van uitgave?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Dit nummer staat op mijn geboortejaar, ga er es af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |