Inconsiderable scum.......quote:Op donderdag 25 december 2008 04:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet heel even werken. Patiënten zijn een vervelende onderbreking van mijn foktijd.
cute......quote:Op donderdag 25 december 2008 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ole en Highlander, hebben jullie The Kite Runner gelezen of gezien?
persoonlijk vond ik " omdat ik daar te intelligent voor ben" eigenlijk toch wel beter klinken....quote:Op donderdag 25 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze al jouw diepere bedoelingen totaal niet meekrijgen en je dus eigenlijk gewoon een verdomd suffe vraag stelt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze al jouw diepere bedoelingen totaal niet meekrijgen en je dus eigenlijk gewoon een verdomd suffe vraag stelt.
wees blij.... je kan er ook 1in mijn keukenkastje zijn.... zacht, zwart, vloeibaar en rottend....quote:Op donderdag 25 december 2008 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
I stink and I make people cry.
ok, dit zorgde voor mij voor een flashback van een highlander die een vuilniszak probeert op te vangen waarbij die zak scheurt en er allemaal maden over je heenvielenquote:Op donderdag 25 december 2008 05:01 schreef HighLander het volgende:
wees blij.... je kan er ook 1in mijn keukenkastje zijn.... zacht, zwart, vloeibaar en rottend....
Maar dit waren er ook gewoon teveel om weg te krijgen.
Nah, gewoon opblijven en mij steunen in de begrafenis van één van mijn mannenquote:Op donderdag 25 december 2008 05:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk trouwens dat ik maar een nachtje doorhaal. Misschien dat mijn klok dan weer een beetje synchroon gaat lopen met de rest van de wereld.
Hm, of 4 uurtjes slapen nu.
Doet me ineens denken aan een scene uit de (slecht verfilmde) film The Standquote:
Als ik heeel har graaf staat me een vergelijkbaar verhaal bij ja... maar was niet zo dramatisch als je nu omschrijft...quote:Op donderdag 25 december 2008 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dit zorgde voor mij voor een flashback van een highlander die een vuilniszak probeert op te vangen waarbij die zak scheurt en er allemaal maden over je heenvielen
(of heb ik dit gedroomd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |