Ja, dat zegt ie.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef RayMania het volgende:
En dat filmpje gaat hier niet gepost worden. Zoek zelf maar via Google.
Tijdje geleden postte iemand het wel, dus zodoendequote:
Nee, dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef MASD het volgende:
Als ik nu op play klik, kan ik dan nog slapen?
Okai, heb de video op mijn pc staan nu. Eerste wat ik morgen doe is hem afspelen.quote:
Dat hoop ik ook voor de stuntman.quote:
Vond het wel gaaf hoe ze met die schroevendraaier in het vel aan het porren warenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de stuntman.
Die special effects van tegenwoordig!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vond het wel gaaf hoe ze met die schroevendraaier in het vel aan het porren waren
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die special effects van tegenwoordig!
http://photo.ukrinform.ua/eng/current/photo.php?id=205081quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga niet eens zoeken.![]()
Er komen al genoeg slechte films op tv met de feestdagen.
vette special effectw joh, in een baby box doen alsof je in de cel zitquote:
Ja, je moet toch altijd doen alsof je dood bent als je wordt aangevallen door beesten?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Kopbal het volgende:
Die gast beweegt zelfs nog na een tijdje. Had ik niet verwacht.
En ik dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef PeZu het volgende:
boem,
wij gaan ook zo'n filmpje maken, samen met domo
ik weet wel wat isers die als lijk kunnen spelen
ok?
mooi
kusje
goede special effectsquote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef Juup© het volgende:
Volgens mij is het nep.
Jij op de grond, ik het wapen? Stem je daarmee in?quote:
echt hehquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goede special effects
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ken wel 5 guys 1 hammer
Alleen kijken als je een sterke maag hebt
Modje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ken wel 5 guys 1 hammer
Alleen kijken als je een sterke maag hebt
Het heeft humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |