uitzetten-->aanzetten, bij groot acerlogo op alt-f10 drukken.. et-voila, recovery programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef Nutville het volgende:
Het is een Acer Aspire M3641. Is ook niet te vinden op de Acerwebsite, raar genoeg.
Merkie, had ik maar een installatieschijf. Heb dus alleen een recovery van de PC van mijn vriend, een HP, en die lust ie niet. Kan eens kijken wat ik van de laptop heb, dat is een Toshiba. En heb wel collega's met de juiste programma's, maar ja, het is Kerst he....
garantiegevalletje toch? bedoel als de HD al kaduuk gaat met 1x stroomuitval is ie ook niet erg best geweest?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef Nutville het volgende:
@EvilMarc: om half 1 's nachts op Kerstavond wel ja.
Heb tussen het zorgen voor m'n zieke dochtertje van 2,5 (ze had 41 graden koorts met de Kerst) alle tips uitgeprobeerd, niets werkt.
Vanmorgen gebeld, ik ga vanmiddag de PC langsbrengen, dan zullen zij kijken of ze 'm aan de praat krijgen. Maar de jongen aan de telefoon vreesde net als ik dat de harde schijf is overleden. Ach, beter nu dan over een tijdje........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |