quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies je loopt nu exact 13 posts achter
opaquote:
Alleen mijn uhhs.......quote:
Nee ik heb geen wii.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoofdzaak is ze zijn modern en zien er lullig uit, oke gaan weheb jij een wii trouwens?
O... dan mag ik die kalkoen weleens gaan vangen op de kinderboerderijquote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
het is dus nu al officieël 1 kerstdag hé.........
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb geen wii.
Ik ben geloof niet het type die daar warm voor loopt. Ik doe nooit spelletjes op de pc en om voor zo'n schermpje te gaan golfen of zo is een keer leuk en daarna denk je toch.........![]()
Ik vermaak mezelf redelijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
ikke ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
preciesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
wat mij betreft helemaal niet triest, zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen, tis toch een giller dittequote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
De grootste misdaad in feite!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Die gevulde koeken zie ik wel zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
Dat bestaat.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die gevulde koeken zie ik wel zitten
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Vooral in de bergen.![]()
Leuk doel voor NMNSquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Word je stoned in de sportschool?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Ik ben meestal al stoned als ik opstap.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Kan je helemaal niet meer fietsen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.![]()
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Tot 1992 iedere dag.
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet meer fietsen?
De ronde van Schweinland Westfalenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
WTF! Ik wist heul niet dat je stoned kon worden op de sportschool!![]()
Oh daar schijnt het heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
De ronde van Schweinland Westfalen
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesportquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.
Ah rightquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ook
Ja en schaatsen en tennis deed ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesport
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar jij hebt een WII en die hebben wij niet
Ja, ik moest er ook niet aan denken!! Maar, kort gezegd: zo hebbie een fiets, zo hebbie niets.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |