Ben je er nog???quote:
Het puntje achter de S van R.L.S. ontbreekt.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, wat heb ik nu weer fout gedaan?![]()
Ach dat gebeurde in je enthousiasme een WII en Smashie terug is ook wat veel op 1 avondquote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, die fout maak ik niet nog een keer!![]()
Ik was alleen even 1 lettertje vergeten, maar dat heeft klonk opgelost!
Aaah fuck!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het puntje achter de S van R.L.S. ontbreekt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach dat gebeurde in je enthousiasme een WII en Smashie terug is ook wat veel op 1 avond
water gedronken........ en eh..... ja ineens was het weg.....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je er nog???
Weet je nog dat je zo ongeloveloos de hik had?
Hoe ben je eraf gekomen, ik heb namelijk ook de hik.
Ja he maar kon er niet onderuit. Vanavond met hele goede vrienden uit eten geweest. Hebben gevierd dat we al 30 jaar vriendinnen zijn en onze partners mochten mee. En deze avond kon iedereen dus vandaar. We wonen over het land verspreidt dus echt heel leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG Moet jij naar 3 kerstdiners? Waarom doen mensen elkaar dat aan, denk ik dan?
Nou ja, je hebt er iig al 1 gehad en die was leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja he maar kon er niet onderuit. Vanavond met hele goede vrienden uit eten geweest. Hebben gevierd dat we al 30 jaar vriendinnen zijn en onze partners mochten mee. En deze avond kon iedereen dus vandaar. We wonen over het land verspreidt dus echt heel leuk om te doen.
En normaal gesproken hebben wij altijd 1 dag van allebei de kanten de totale familie's hier maar
onze ouders worden oud en bij beide kanten is er 1 van de 2 heel ernstig ziek dus vandaar en die kunnen niet meer tegen die hele erge drukte van 40 man.
Wijntje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijntje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ben jij in de kerststemming?
Na al dat eten kunnen ze mij alleen nog maar rollen. Maarja dat zien we na 2 januari wel weer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt er iig al 1 gehad en die was leuk!![]()
En voor de komende 2, sterkte! Ik denk dat je mij zou op kunnen vegen als ik het had moeten doen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Na al dat eten kunnen ze mij alleen nog maar rollen. Maarja dat zien we na 2 januari wel weer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |