Hee welkom terug!! Heerlijk, er gaat toch niks boven je eigen bedje, slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
leuk liesje...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef Copycat het volgende:![]()
Da's toch nog een fijn kerstgevoel, liesje!
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
doe es ff goed opletten voordat je op invoeren drukt
Welkom terug! Welterustenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
Geweldige OPquote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige topics zijn irrelevant, het gaat om het nu. (Copyright: Peter6000)
Game on!
OMG Moet jij naar 3 kerstdiners? Waarom doen mensen elkaar dat aan, denk ik dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef lies1958 het volgende:
Zo eerste kerstdiner achter de rug. Zijn net terug. Nog 2 diners en 5 kilo te gaan en de kerstdagen zijn weer voorbij. Maar het was wel heel gezellig vanavond veel gelachen en lekker gekletst. Dus wel een goede start van deze dagen.
Doe eens lief op kerstavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
als je dit al niet lief vind dan moet je me helemaal niet in een mindere bui treffenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens lief op kerstavond.
Ja, die fout maak ik niet nog een keer!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je dit al niet lief vind dan moet je me helemaal niet in een mindere bui treffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |