En in het wiel zitten.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toch zie je hier zelden mensen alleen fietsen zeker wielrenners zijn bijna altijd in een groep, heeft vast iets met motivatie te maken,
Pics?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
Ik moest ineens weer aan die bejaarden denken!!
Er was een mannetje van 85 zo schat ik ongeveer en die droeg van die plastic opblaasvleugeltjes.
Toe dacht ik echt: kijk dan, daar zwem ik tussen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
Ik moest ineens weer aan die bejaarden denken!!
Er was een mannetje van 85 zo schat ik ongeveer en die droeg van die plastic opblaasvleugeltjes.
Toe dacht ik echt: kijk dan, daar zwem ik tussen.
Is wel een kunst ja dat goed kunnen, ik ben veel te bang dat ik onderuit ga bv.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wieltjeszuiger and proud of it.
En al die kleurige badmutsen van de dames.quote:
ja kan me er wel het e.e.a. bij voorstellenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En al die kleurige badmutsen van de dames.![]()
Een scene voor een film van Fellini
Ik ben alleen kleine groepjes gewend. De helm geeft me op zich wel een veilig gevoel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is wel een kunst ja dat goed kunnen, ik ben veel te bang dat ik onderuit ga bv.
Cycling Tours?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb weleens een groepsfietsvakantie gedaan, in de Pyreneeën.
Heb je toch mensen (en fietsliefhebbers) om je heen, en ben je niet afhankelijk van wie er allemaal wel en niet kan.
Bij mij zijn er gelukkig wel mensen die alleen komen.quote:
Ik zou dat niet durven, zou als de dood zijn dat ik na een dag of 2 al naar huis wilquote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb weleens een groepsfietsvakantie gedaan, in de Pyreneeën.
Heb je toch mensen (en fietsliefhebbers) om je heen, en ben je niet afhankelijk van wie er allemaal wel en niet kan.
Het was in 2001, ben vergeten hoe de organisatie heette.quote:
ojee jij maakt mijn ergernissen bespreekbaarquote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Maar idd ook van die tweetalletjes die dan omstebeurt op een toestel gaan, met als gevolg dat zo`n toestel een kwartier bezet is.![]()
Want er moet natuulijk ook gepraat worden, tussendoor.
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, zou als de dood zijn dat ik na een dag of 2 al naar huis wil
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Als je echt graag in het buitenland wil gaan fietsen zou ik me niet laten tegenhouden door het feit dat je huidige vriendenkring niet meer te enthousiasmeren is.
Ik heb eigenlijk ook niks met sportscholen. Rare lui.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee jij maakt mijn ergernissen bespreekbaar
Ik ga dat nu niet visualiseren.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.
Ik ging tot nu toe altijd vrij makkelijk in m'n eentje overal naar toe en maakte dan onderweg wel contacten ik reisde dan soms een paar dagen samen met anderen, en na een paar dagen ging dan ieder weer zijn/haar eigen weg.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.
Maar het was achteraf gezien wel goed om te hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |