quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik moest er ook niet aan denken!! Maar, kort gezegd: zo hebbie een fiets, zo hebbie niets.
Groningenquote:
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Sport je nog wel? Zwemmen is een goed alternatief als je gewrichtsproblemen hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.![]()
Niks voor mij
Misschien woont ie wel in de Apenheul !quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb wel regelmatig in Limburg gefietst, o.a. twee keer de Amstel.
Nee, maar daar fiets ik wel regelmatig langs.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien woont ie wel in de Apenheul !
Zie het helemaal voor me, teveel einzelganger voor dat gemuts in groepjesquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.![]()
Niks voor mij
Moet je contact met APK opnemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
en kan vaak al 50 km voor de meet zeggen wie er wint. Heel vaak in ieder geval.
mmmmmmm daar heb ik geen geduld voor, maar zit weleens in een cafe in Belgie en dan samen kijken en vooral luisteren naar het commentaar van de "kenners" is wel erg gezelligquote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Hé Sporti, ik volg alle koersen van begin tot het eind op tv. Op de belg.![]()
Geestelijk rij ik de hele route mee en kan vaak al 50 km voor de meet zeggen wie er wint. Heel vaak in ieder geval.
Nééé......voor APK is wielrennen een paupersport. Voor Gert ook trouwens. Zal man en paard maar gelijk noemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je contact met APK opnemen.
Volgens mij kan je daar aardig wat mee verdienen.
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.quote:
O dat lijkt mij ook wel wat!!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
en dan samen kijken en vooral luisteren naar het commentaar van de "kenners" is wel erg gezellig
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.
Zoals ik al zei, ik hou niet van vlakke wegen, wind tegen. Ik ben een echte klimmer.![]()
Ik wil wel graag weer eens op fietsvakantie, maar het is steeds lastiger om de groep bij elkaar te krijgen.![]()
Laatste echte tripje was in 2005.
Op zich heb je daar gelijk in.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!
Kost veel tijd en voor veel mensen is dat met baan en/of familie niet meer te doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.
Zoals ik al zei, ik hou niet van vlakke wegen, wind tegen. Ik ben een echte klimmer.![]()
Ik wil wel graag weer eens op fietsvakantie, maar het is steeds lastiger om de groep bij elkaar te krijgen.![]()
Laatste echte tripje was in 2005.
Het verschil zit 'm in de toename van vaste relaties en zodoende andere vakantieplannen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kost veel tijd en voor veel mensen is dat met baan en/of familie niet meer te doen.
Toch zie je hier zelden mensen alleen fietsen zeker wielrenners zijn bijna altijd in een groep, heeft vast iets met motivatie te maken, op sportschool valt me dat ook altijd op zelden iemand die echt alleen komt.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |