Leuk doel voor NMNSquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Word je stoned in de sportschool?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Ik ben meestal al stoned als ik opstap.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Kan je helemaal niet meer fietsen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.![]()
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Tot 1992 iedere dag.
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet meer fietsen?
De ronde van Schweinland Westfalenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
WTF! Ik wist heul niet dat je stoned kon worden op de sportschool!![]()
Oh daar schijnt het heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
De ronde van Schweinland Westfalen
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesportquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.
Ah rightquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ook
Ja en schaatsen en tennis deed ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesport
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar jij hebt een WII en die hebben wij niet
Ja, ik moest er ook niet aan denken!! Maar, kort gezegd: zo hebbie een fiets, zo hebbie niets.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |