abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62703982
quote:
Undercover in Nederland is een Nederlands reportageprogramma uitgezonden door SBS 6, waarbij programmamaker en presentator Alberto Stegeman in diverse milieus infiltreert om er opnames te maken met een verborgen camera en door zelf ook 'under cover' te gaan.

Alberto Stegeman is producent/eindredacteur van Noordkaap TV Producties, die deze programma-reeks voor SBS 6 produceert sinds de start in 2005 en het programma op eigen initiatief is begonnen

Undercover in Nederland
Undercover in Nederland #2
Undercover in Nederland #3 - Met koning Albertooo
Undercover in Nederland #4 - Alberto zit zwaar underground
pi_62704004
Zwolle!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_62704009
Ik las al ergens in een nieuwsiets dat Alberto Checkt De Park wellicht vervolgd zal worden vanwege dat wapenbezit oid. Ik weet alleen niet meer waar.
pi_62704037
deze is later maar betere OP
gr gr
pi_62704070
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Ik las al ergens in een nieuwsiets dat Alberto Checkt De Park wellicht vervolgd zal worden vanwege dat wapenbezit oid. Ik weet alleen niet meer waar.
dat lijkt mij niet echt relaxed
Hij kaart het juist aan.
gr gr
pi_62704099
Wat kunnen we verwachten volgende week van onze koning
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:31:24 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62704103
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62704120
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
tvp
pi_62704158
Misschien zorgt Alberto wel voor een nieuwe thread in US.

[US]Show hier jezelf met je nieuwste wapen #1

'Dit ben iick met muh nieuwe Oesie, hihi'

pi_62704200
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef xFriendx het volgende:
Misschien zorgt Alberto wel voor een nieuwe thread in US.

[US]Show hier jezelf met je nieuwste wapen #1

'Dit ben iick met muh nieuwe Oesie, hihi'

krijgen we nieuwe Geqxon situaties, als je het gevolgd heb een paar jaar terug op FOK! ^^
gr gr
pi_62704202
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

dat lijkt mij niet echt relaxed
Hij kaart het juist aan.
Een SBS-Journalist met een tas vol wapens door Nederland laten lopen vind ik nog wat a-relaxter.
pi_62704262
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
tvp
pi_62704267
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

krijgen we nieuwe Geqxon situaties, als je het gevolgd heb een paar jaar terug op FOK! ^^
Misschien ken ik de situatie wel als ik het lees, maar schiet me niet 1,2,3 te binnen, linkje?
pi_62704275
Als hij niet vervolgd wordt en ik wil iets illegaals hebben maak ik er een rapportage over , stuur die naar sbs en later hou ik die illegale dingen
pi_62704323
Al met al blijft het natuurlijk een vet programma. Ware het niet dat handel nog steeds handel is. Dat is al sinds mensenheugenis zo. Alles wat los en vast zit wordt gejat en doorverkocht. Dat kun je op je vingers natellen.

Dat sommige wapenboeren onvoorzichtig zijn, is ook vrij makkelijk te beredeneren. Het is vaak goed gegaan, dus waarom deze keer niet.

En loop je een keer tegen de spreekwoordelijke lamp, dan heb je toch niet veel te verliezen. De wapenhandelaren die je in deze uitzending zag waren op de laatste na nog maar klein.

Laag op de sociaal-economische ladder, geen vrouw of kinderen te bekennen (dus weinig verantwoordelijkheids gevoel of enig gezond verstand)

Grootschalige wapenhandel is nog steeds iets van de joegoslaven etc. Uit het oostblok komen nog steeds veel wapens.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_62704329
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien ken ik de situatie wel als ik het lees, maar schiet me niet 1,2,3 te binnen, linkje?
Geqxon was een puber die met een pistool op de foto in z'n fotoboek stond. Ik meen dat hij daar zelfs nog voor bij de Politie heeft gezeten.
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) #2 oa.

Groetjes,

veldmuis
pi_62704390
tvp
pi_62704610
Je Geqxonhad een foto in zijn fotoboek geplaatst waar hij op stond met een pistool.
En later stond hij in de telegraaf bij een artikel over een minderjarige crimineel, met een balkje voor zijn ogen.
gr gr
pi_62705316
Heeft de Telegraaf daar ooit zijn excuses voro aangeboden?

VOlgende week wordt het denk ik een saaie uitzending. Niet zo heel spannend hennep kweek.
Xbox Live: koenpijl
pi_62705799
Tja blijft belachelijk hoe erg het gesteld is met sommige dingen in NL.

Moet je nagaan hoeveel het erger is in de meeste andere landen van de wereld.
............................
pi_62706840
Ja daar heb je gelijk in. In andere landen (zuid amerika) is corruptie bijvoorbeeld nog eens veel zichtbaarder dan hier in Nederland.
pi_62707165
Precies, zul je net zien.

Die Stengun leek op een geweer uit de eerste of tweede wereldoorlog.

Dat krijg je ervan als je 2 redacteuren wapens laat kopen, die meer verstand hebben van het bezoeken van Ikea dan van wapens.

"Een UZI, ja dat weet ik wel wat dat is" Zeker genoeg GTA gespeeld mannen ?
pi_62707482
tvp
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_62708207
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef W00fer het volgende:
Laag op de sociaal-economische ladder, geen vrouw of kinderen te bekennen (dus weinig verantwoordelijkheids gevoel of enig gezond verstand)
Die ene gast stond anders gewoon met z'n kinderen erbij op de parkeerplaats zaken te doen met iemand die hij helemaal niet kende...
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef W00fer het volgende:
Die Stengun leek op een geweer uit de eerste of tweede wereldoorlog.
De Stengun is ook geintroduceerd tijdens de 2e wereldoorlog, de Britten importeerden eerst Thompsons (Tommy guns) van de Amerikanen maar er waren geloof ik tekorten toen Amerika zelf betrokken raakte in de oorlog en toen hebben de Britten de Stengun ontwikkeld, die is daarna nog wel een jaar of 30 gebruikt door het Britse leger daarna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')