Dan moet je geen glazen in de woonkamer onder je bar zetten. Die gaan er geheid aan tijdens een feestje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja dat was ook meer het idee...
whehe.. ik geef geen heavy metal feestjes thuis ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je geen glazen in de woonkamer onder je bar zetten. Die gaan er geheid aan tijdens een feestje.
niet....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. ik geef geen heavy metal feestjes thuis ofzo
jeeeej....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien speciaal voor jou, maar doorgaans niet
Ik dacht eigenlijk bij de eerste keer dat ik de foto's van dat barretje zag, dat de planken aan de keukenzijde zitten. Tenslotte pak je daar glazen om wat in te schenken en door te geven tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja officieel zitten er planken in.. maar ben er dus nog niet over uit.
[..]
bedankt voor de tip
Mja.. op die planken stonden gewoon wat boeken enzo. Maar wat je zegt is best een aardig idee, maar ik denk niet dat ik daar nu nog aan ga beginnen. Over minder dan een jaar wil ik de keuken goed aan gaan pakken.. Misschien dat ik dan dat barretje meteen meeneem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk bij de eerste keer dat ik de foto's van dat barretje zag, dat de planken aan de keukenzijde zitten. Tenslotte pak je daar glazen om wat in te schenken en door te geven toch
Is het geen idee om dat alsnog om te draaien, dat je dus de huiskamerkant dicht maakt met de schroten, en de planken naar de kant van de keuken verhuist?
Dan heb je extra opbergruimte in de keuken en kun je er evt. alsnog zo'n sfeerhaardje voor zetten..
wat voor bronnen heb jij! Die schilderijtjes zijn pas gisteravond opgehangen!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht op foto's!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een nieuwe tv is & dat er schilderijtjes hangen in de slaapkamer
whehe.. dat blijktquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon hele goede bronnen zoals je ziet
ik zal er op wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal nog wel een herinnering sturen m.b.t. foto's
nee.. mobiel wel.. das als het echt moet kan het welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Okidoki!
Alleen; ik hoorde dat je thuis (even) geen internet hebt?
oh wat gek..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dan heeft mijn tipgever gelogen
uhm.. ja ik heb thuis wel de kleurnummers, maarja.. ik heb een lichte en donkere grijstint gebruikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef LuNaTiC het volgende:
wat voor kleur grijs (weet niet of dit een speciaal nr of naam heeft of wat dan ook) heb je in de slaapkamer gebruikt?
Kan het wat lastig zien of het iets voor mij zou zijn, maar ik wil in de woonkamer een afwijkend muurtje + wat balken in het grijs hebben.
Verder ziet het er puik uit tot nu toe
nope.. ziggo.. Tele2 kon pas halverwege januari leveren. Nou had ik Ziggo ook al moeten hebben, want daar ging ook wat mis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
He nico, heb je dit keer weer tele2 compleet besteld?
Ik wil tele2 in mijn huisje, dus ik was aan het lezen op tweakers en daar kwam ik jou tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. ziggo.. Tele2 kon pas halverwege januari leveren. Nou had ik Ziggo ook al moeten hebben, want daar ging ook wat mis.
Hoe weet jij dat eigenlijk?
ah op die manier.. Dat had je niet geweten als ik mijn oude nick nog hadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil tele2 in mijn huisje, dus ik was aan het lezen op tweakers en daar kwam ik jou tegen
Vaag is daar een verklaring voor? Ik heb ook kabel internet en heb daar nooit last van. Ik zit trouwens wel vast aan 1 aanbieder. Is dat overal zo of is dat inm veranderd en kunnen kabel maatschappijen geen monopolie meer hebben in een plaats?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah op die manier.. Dat had je niet geweten als ik mijn oude nick nog had
Maar ik heb het altijd bij mijn ouders gehad en die hebben het nog steeds. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Natuurlijk wel eens een kleine storing, maar dat heb je toch overal. Was er eigenlijk wel tevreden over.
Alleen gaat je downloadsnelheid vrij fors omlaag als er een tv aangaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |