quote:
Op donderdag 28 maart 2002 17:36 schreef patbuys het volgende:
zo, de deelnemers voor amsterdam tournament zijn weer bekend, dit jaar zullen Parma, Barcelona en Manchester acte de presence geven, leuk voor t publiek, mits ze een beetje redelijke groep meenemen, Lijkt me echter wat minder voor Ajax zelf, denk dat ze net als dit seizoen weer 2 zware nederlagen kunnen verwerken
Voor de rest prima ploegen, maar Barca is al een keer geweest, had dan liever Real of Deportivo gezien.
quote:Lekker belangrijk!
Op donderdag 28 maart 2002 18:15 schreef tokoboy het volgende:
erhm....dit seizoen hebben we (ajax) het amsterdam tournament gewonnen....
Nietszeggend toernooitje!
quote:Nou geweldig hoor, zet een tatoo ter ere van deze magistrale zege op je schouder of zo.
Op donderdag 28 maart 2002 18:15 schreef tokoboy het volgende:
erhm....dit seizoen hebben we (ajax) het amsterdam tournament gewonnen....
quote:Daar gaat het toch niet om, hij reageert gewoon op de topic-opener die een fout maakt.
Op vrijdag 29 maart 2002 15:51 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nou geweldig hoor, zet een tatoo ter ere van deze magistrale zege op je schouder of zo.
quote:De vierde editie van het toernooi in de Amsterdam ArenA wordt op 2 en 4 augustus gehouden.
Op zondag 31 maart 2002 16:41 schreef Ez3 het volgende:
Weet er iemand ook de speeldata?
quote:juist!
Op vrijdag 29 maart 2002 15:52 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Daar gaat het toch niet om, hij reageert gewoon op de topic-opener die een fout maakt.
maar ff serieus, belangrijk is het inderdaad niet, maar wel leuk. Ik bedoel toch een paar europese topclubs als barcelona en liverpool. Een leuke graadmeter voor de rest van het seizoen en leuk voor het publiek om onze jongens weer eens te zien spelen (kluivert, de boer, litmanen etc.).
Ik vind het wel een leuk initiatief, het wordt ook gezien als 1 v.d. meest leuke pre-seizoens toernooitjes in de wereld.
quote:Door ajax supporters.....
Ik vind het wel een leuk initiatief, het wordt ook gezien als 1 v.d. meest leuke pre-seizoens toernooitjes in de wereld.
quote:nee in europa. het is ook het toernooi waar de beste clubs op afkomen. Kom op met namen als barcelona en manchester heb je toch weer een top toernooi?
Op maandag 01 april 2002 18:23 schreef RvG het volgende:[..]
Door ajax supporters.....
quote:je vergeet 'van' neer te zetten
Op donderdag 04 april 2002 19:44 schreef Ez3 het volgende:
En misschien wint de grootste club van Europa dit jaar wederom, VAN AJAX
of geloof je serieus dat Ajax de grootste is??
quote:Omdat het een Stoer toernooi is komen die clubs
Op donderdag 04 april 2002 19:44 schreef Ez3 het volgende:
RvG is jaloers (psv supporter?)
Amsterdam Tournament is inderdaad een stoer toernooitje waar Europa's grootste clubs op af komen: Manchester United, Liverpool, Barcelona, AC Milan, Valencia etc. Mooi toch? En misschien wint de grootste club van Europa dit jaar wederom, AJAX
quote:En omdat Ajax nog steeds een aardige naam in Europa heeft, zie ze niet zo snel bij andere clubs in Nederland komen.
Op donderdag 04 april 2002 19:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Omdat het een Stoer toernooi is komen die clubs
nee zo werkt het niet in het huidige voetbal,die clubs komen maar voor een ding :de Hoge Startpremie.
quote:Omdat ajaks een aardige naam HAD! Is ook behoorlijk afgenomen de laatste jaren!
Op donderdag 04 april 2002 19:55 schreef The_Coach het volgende:[..]
En omdat Ajax nog steeds een aardige naam in Europa heeft, zie ze niet zo snel bij andere clubs in Nederland komen.
En om talent af te stropen.
quote:Die naam hebben ze nog steeds alleen doen ze er momenteel niets mee. Iedereen uit het buitenland zegt nog steeds als eerste ajax als je ze een nederlandse club vraagt.
Op vrijdag 05 april 2002 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Omdat ajaks een aardige naam HAD! Is ook behoorlijk afgenomen de laatste jaren!
quote:Was sarcastisch bedoeld... zo kwam het niet over, damn dan moet ik aan m'n sarcasme blijven werken
Op donderdag 04 april 2002 19:50 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
je vergeet 'van' neer te zetten
of geloof je serieus dat Ajax de grootste is??
quote:maar dit doet nix af aan het feit dat het gewoon een lekker toernooitje is met een goede line-up die in meerdere landen op t.v. te bekijken zal zijn. Ik zie fmoord nog niet zo snel zo'n toernooitje voor elkaar krijgen.
Op donderdag 04 april 2002 19:55 schreef The_Coach het volgende:[..]
En omdat Ajax nog steeds een aardige naam in Europa heeft, zie ze niet zo snel bij andere clubs in Nederland komen.
En om talent af te stropen.
quote:Wij hoeven geen nietzeggende toernooitjes te organiseren om toch nog wat wedstrijden te kunnen spelen tegen Europese (top)clubs!
Op vrijdag 05 april 2002 20:09 schreef tokoboy het volgende:[..]
Ik zie fmoord nog niet zo snel zo'n toernooitje voor elkaar krijgen.
quote:lul toch niet zo dom tokoboy jullie pauperklupje verneukt het net zo hard tegen Celtic en weet niet eens in dat B-toernooi de 2e ronde te overleven
Op zondag 07 april 2002 12:11 schreef tokoboy het volgende:
ja dat doen jullie netjes....tegen STURM GRAZ de champions league kansen verkloten.....hahaha wat een wereldteam ook he dat feyeNOOIT![]()
maar ik hoop wel dat jullie de finale van het ergste B toernooi halen dat er is. (jaja de uefa cup....nietszeggend cuppie....)
quote:Hou echter wel rekening met het feit dat F'noord bijna op zijn Max zit en dan Ajax nog kan doorgroeien.
Op zondag 07 april 2002 12:17 schreef CAZZO het volgende:[..]
lul toch niet zo dom tokoboy jullie pauperklupje verneukt het net zo hard tegen Celtic en weet niet eens in dat B-toernooi de 2e ronde te overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |