abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 16:26:29 #176
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65884378
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:

[..]

Goed plan...
Zaterdag T-Mobile maar eens gebeld over hoe ende wat. Bleek dat er iets fout gegaan was met m'n bestelling, hij wordt nu alsnog z.s.m. opgestuurd...

Ik wacht dus nog een 1 week voor ik m'n advocaat inschakel...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65904867
Cool gevonden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_65904902
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Denk dat ze hem nu wel hebben, ik krijg hem binnen 5 dagen zeiden ze gister
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:01:09 #179
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_65904988
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
pi_65905005
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:02:57 #181
54772 Silmarwen
pi_65905037
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
pi_65905062
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk.
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
pi_65905073
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
Das wel kut dan zeg zit je daar met z'on ding
maar je kan wel internetten met wifi toch?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:04:43 #184
54772 Silmarwen
pi_65905078
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op. Dus was er nog niet aan toe gekomen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:05:27 #185
54772 Silmarwen
pi_65905092
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
pi_65905121
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:04 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op. Dus was er nog niet aan toe gekomen.
nou hoop dat ze het gauw fixen voor je
En je kan dr wel wijs mee rondlopen voor nu.
iphone is for show G1 is for Pro
Gooien dr gelijk ff een fanboy opmerking in.
Goed dat die nerds altijd uitslapen he nog geen slotje
pi_65905141
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
Ja die heb ik nu ook, alleen op een kabouter model nokia.
Smurf internet
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:18:43 #188
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65905460
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
iphone is for show G1 is for Pro
Whehehe
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65906184
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?

Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_65906284
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

Waar heb je dat nu weer vandaan? Hij ondersteund Wifi perfect, alleen geen LEAP support zodat ik op m'n werk nog geen wifi kan gebruiken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65915165
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Immer.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:18:25 #192
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65923194
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoor Alleen de software is aangepast.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_65936312
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Devolution het volgende:
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoor Alleen de software is aangepast.
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
pi_65940321
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65940375
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Maar betaal je dan bij een regel een SMS, of was dat in Amerika alleen?
pi_65940541
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
pi_65940577
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
Oh die moet ik hebben dan ook
pi_65942434
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
Ja, precies. Afgelopen weekend had ik 'm mee naar een conferentie, daar ging dat op zich ook vrij aardig, voor zover dat netwerk het zelf voor elkaar kreeg. Alhoewel de telefoon wel wat meer moeite had om een signaal op te pikken soms, vergeleken met mijn laptop.

Maar goed, klein apparaatje. Ik gok dat de grootte van de antenne (en batterij) toch wat te maken heeft met de gevoeligheid.
pi_65942722
Grappig genoeg pikt mijn G1 het dan weer sneller op dan mijn Lenovo T61 en HP laptopje... geen idee waar dat aan ligt maar hij wint het van Red Hat en Windows 7 (in die volgorde).
Baal er alleen van dat er geen LEAP support in zit, want al het dataverkeer op m'n werk gaat nu over het 3G netwerk terwijl er wifi beschikbaar is...
pi_65945870
3g speeds van t mobile vallen mij allermeest mee. in vergelijking met andere providers is Web 'n Walk standaard heel traag, maar in de praktijk valt alles mee.
Immer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')