Zaterdag T-Mobile maar eens gebeld over hoe ende wat. Bleek dat er iets fout gegaan was met m'n bestelling, hij wordt nu alsnog z.s.m. opgestuurd...quote:
Denk dat ze hem nu wel hebben, ik krijg hem binnen 5 dagen zeiden ze gisterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk.
Das wel kut dan zeg zit je daar met z'on dingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op.Dus was er nog niet aan toe gekomen.
Ja die heb ik nu ook, alleen op een kabouter model nokia.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
Whehehequote:
Waar heb je dat nu weer vandaan? Hij ondersteund Wifi perfect, alleen geen LEAP support zodat ik op m'n werk nog geen wifi kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?
Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?
Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Devolution het volgende:
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoorAlleen de software is aangepast.
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
Maar betaal je dan bij een regel een SMS, of was dat in Amerika alleen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Oh die moet ik hebben dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
Ja, precies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |