ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Dit gaat m'n eerste abonnement worden en ik vraag me iets af. Ik ben bij de T-Mobile winkel geweest, hier werd mij verteld dat een 1-jarig abonnement met relax 200 24,50 p/m zou zijn met zo'n ¤230,- bijbetaling. Nou kijk ik op de site van belnu.nl en hier staat hetzelfde abo voor ¤20,75 (afgeprijsd), maar met slechts een bijbetaling van ¤99,-. Dit verschil leek me wel erg groot. Zie ik hier iets over het hoofd? (Ik heb internet bewust buiten beschouwing gelaten).
Bedankt, ga ik even doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef erikkll het volgende:
[..]
ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.
Je hebt bij T-mobile het recht om eens per maand van abonnement te wisselen, maar ik heb geen idee wat voor invloed dat dan heeft op dat gratis Web 'N Walk wat ze hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
waar ik wel van baal is dat bij het relax abonnement geen sms inzit,
moet je of xtra betalen of nog extra bundel nemen.
Ik zou liever flexibel hebben met wn''w +
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
waar ik wel van baal is dat bij het relax abonnement geen sms inzit,
moet je of xtra betalen of nog extra bundel nemen.
Ik zou liever flexibel hebben met wn''w +
Ook Jabber/Google Talk toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Rush20 het volgende:
Mis alleen iets van een MSN functie..je kan alleen op AOL.
Met BuddyMob kan je ook gewoon op msnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ook Jabber/Google Talk toch?
En anders is er een of andere Meebo app om op de andere netwerken te komen.
Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:12 schreef m3nster het volgende:
<reclamemode aan>
Telecomvergelijker.nl
Hier kun je van veel online aanbieders kijken welke het goedkoopste is, met welke telefoon enzo
<reclamemode uit>
Nou dat het bij de ene online winkel goedkoper is dan bij de andere? (meer korting e.d.)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegen(behalve dat je het goedkoopste abbonement bij T-mobile kunt uitzoeken met dit toestel...)
Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu themquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Goed plan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu them
Dan help ik je toch meequote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef StonedKinG het volgende:
Ik heb er 3![]()
Afstudeeropdracht![]()
Toch blijf ik mijn eigen telefoon fijner vinden(Touch HD)
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef rac het volgende:
[..]
Dan help ik je toch mee![]()
Doe mij er eentje en ik zal je vertellen hoe die bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |