quote:
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.
Het ligt o.a. aan het 'touch' scherm, wat bij HTC volgens mij geen echt touchscreen is, maar een 'indruk' scherm (anders werkt een normaal pennetje ook niet) dit houdt in dat je lichtjes moet drukken op het scherm waardoor heel veel dingen gewoon niet goed werken, b.v. het 'swipen' over de TouchFLO 3D interface, bij mij registreert ie de helft v/d tijd m'n vinger niet waardoor het gewoon niet lekker werkt.
quote:
en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
Dat kan. Ik niet.
Het is inderdaad anders, maar je kan ze prima vergelijken, HTC probeert immers met hun TouchFLO interface het e.a. van iPhone af te kijken. Helaas is dat maar een heel dun laagje en voor je 't weet zit je weer in zo'n lelijke Windows 3.11 look interface die alleen fatsoenlijk met zo'n achterlijk pennetje te bedienen is. Om een simpele SMS te sturen moet je 15 submenu's door, etc. etc. WM is een poging om Windows in een handheld te proppen, waarbij ze voor het gemak vergeten zijn dat Windows geen handige UI is voor zo'n klein apparaat en dat je zo'n ding heel anders gebruikt dan een desktop computer.
Met een mobiel ben je normaliter ergens anders mee bezig en wil je snel ff een SMSje sturen, of iets opzoeken, etc. Het moet dus duidelijk, snel en met maar een paar klikken werken, anders heb je er niet zo veel aan. Als ik onderweg ben en snel ff een SMSje of mailtje wil tikken kan dat met m'n iPhone, met een HTC zijn het te veel handelingen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.