abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64320766
Was meer á la openingstopic Tweakers...;)
De Nederlandse Androidblog: www.androidworld.nl
pi_64321098
don't get me wrong, de op vind ik verder wel goed hoor alleen je eigen site vernoemen, tja
pi_64321106
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
pi_64321428
Kijk, zijn we het daar wel over eens;)...Zonder een site te noemen:o, misschien de G2?
pi_64321745
Die is al véél mooier inderdaad, maar geen keyboard! Hoe kunnen ze nou een android toestel zonder keyboard maken?
pi_64321931
Volgend jaar deze tijd zal er een zelfde topic gestart worden, maar dan met de vraag: Welke van de 50 Android telefoons kies jij....
  woensdag 24 december 2008 @ 15:00:07 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64325931
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? (...)
Het grote voordeel van iPhone is juist de enorme hoeveelheid software die beschikbaar is, en de kwaliteit hiervan. Voor WM is ook wel veel software te vinden maar het is lastig om een goede app te vinden die doet wat je wilt.

De meest geniale zet van Apple bij de iPhone is de app store, die maakt een enorme hoeveelheid apps voor normale gebruikers beschikbaar. Dat is ook de reden dat er zoveel software ontwikkeld wordt, je potentiele markt is veel groter. Bij WM zijn er nu in absolute aantallen misschien nog meer toestellen, maar een groot deel v/d gebruikers schaft nooit applicaties aan of zou niet eens weten hoe. Bovendien is het als developer erg lastig je applicatie aan de man te brengen, er is geen centrale, door elke gebruiker te vinden plek voor applicaties.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:18:05 #33
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326584
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, (...)
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.

Het ligt o.a. aan het 'touch' scherm, wat bij HTC volgens mij geen echt touchscreen is, maar een 'indruk' scherm (anders werkt een normaal pennetje ook niet) dit houdt in dat je lichtjes moet drukken op het scherm waardoor heel veel dingen gewoon niet goed werken, b.v. het 'swipen' over de TouchFLO 3D interface, bij mij registreert ie de helft v/d tijd m'n vinger niet waardoor het gewoon niet lekker werkt.
quote:
en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
Dat kan. Ik niet.
Het is inderdaad anders, maar je kan ze prima vergelijken, HTC probeert immers met hun TouchFLO interface het e.a. van iPhone af te kijken. Helaas is dat maar een heel dun laagje en voor je 't weet zit je weer in zo'n lelijke Windows 3.11 look interface die alleen fatsoenlijk met zo'n achterlijk pennetje te bedienen is. Om een simpele SMS te sturen moet je 15 submenu's door, etc. etc. WM is een poging om Windows in een handheld te proppen, waarbij ze voor het gemak vergeten zijn dat Windows geen handige UI is voor zo'n klein apparaat en dat je zo'n ding heel anders gebruikt dan een desktop computer.

Met een mobiel ben je normaliter ergens anders mee bezig en wil je snel ff een SMSje sturen, of iets opzoeken, etc. Het moet dus duidelijk, snel en met maar een paar klikken werken, anders heb je er niet zo veel aan. Als ik onderweg ben en snel ff een SMSje of mailtje wil tikken kan dat met m'n iPhone, met een HTC zijn het te veel handelingen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:19:47 #34
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326638
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef erikkll het volgende:
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
  woensdag 24 december 2008 @ 15:31:03 #35
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64327005
Ik ben ook al een tijd van plan om 'em te halen. Helaas heb ik geen creditcard dus de dev-versie kan ik niet kopen Anders had ik het meteen gedaan.

Voor de mensen die zich afvragen waar je de (developerversie van de) G1 kan kopen, dat kan hier (onderaan).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64467306
De verzendkosten schijnen nu zelfs lager geworden te zijn, maar heb hier nog officiële bevestiging van gezien.
pi_64467364
Wanneer komt die P905 uit van SE?
  maandag 29 december 2008 @ 18:57:10 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64473219
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Wunny het volgende:
Wanneer komt die P905 uit van SE?
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64474568
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Wauw! Die willik!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:11:44 #40
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64579634
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Devolution het volgende:

[..]

Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
Ik heb toch maar de Dev Phone besteld Zodra de P905 uit is verkoop ik de Dev gewoon en neem ik de P905
pi_64582280
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:39 #42
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64587630
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Androidworld het volgende:
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
Ik heb 'em bij jullie gekocht thYs op jullie forum
pi_64591754
Zo kom je elkaar overal tegen;)
pi_64876144
Zo, ik heb 'm sinds gisteren

Bevalt best goed. Heb er een tijdje terug al een app voor geschreven, moet die binnenkort maar eens afmaken.

Is mijn eerste smartphone, dus ik heb op zich niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Maar het feit dat ik eindelijk een telefoon heb waarop ik in principe elke bug die me stoort zelf zou kunnen fixen, bevalt me wel.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_64900393
gisteren bij T-mobile shop in Eindhoven geweest, waar ze de dummy's al hadden hangen

volgens de mevrouw in de winkel komt hij eind januari begin februari voor klanten beschikbaar...
Immer.
pi_65105450
Loop nu bijna een week rond met het NL test model, moet zeggen werkt echt super allemaal. Hele goede integratie van alle Google producten (Duhh!), veel mogelijkheden zoals de Android Market, duidelijk, overzichtelijk en vol met interessante apps. Dus, absoluut een aanrader. Releasedate zal waarschijnlijk a.s. maandag bekend gemaakt worden in Hamburg. Ook zullen dan naar verwachting de abonnement vormen onthuld worden. Ben eens benieuwd!

Zal dit weekend mijn uitgebreide G1 review posten op AW.
pi_65121700
Kan niet wachten tot er meer toestellen. Zou echt een mooi toestel willen hebben zonder knoppen, alles touch zeg maar

[ Bericht 20% gewijzigd door portable op 16-01-2009 20:39:25 ]
pi_65141795
neuh ,ik wil toch al deen toestel met qwerty dus dit is een hele goede kandidaat..
Immer.
pi_65142128
Buiten alle verwachting om vind ik het een prettig fysiek toetsenbord...
pi_65145161
Yuh, typt best goed. En uiteraard veel beter dan dat ellendige T9.

Heeft iemand cupcake al geprobeerd? Eigenlijk weinig zin om experimentele firmware op mijn enige mobiele telefoon te draaien.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')