3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb nog 1 vraagje die ik nergens kan terugvinden.
Kun je je Android als modem gebruiken?
Ik wil een Samsung NC10 kopen en dan via de G1 het internet op.
En waar kan je draaiende apps closen, met de back button?
PS, ik vind dat hij niet vaak 3g haalt hier in Rotterdam, heb hem alleen binnenshuis geprobeerd misschien dat het daar aan ligt.
Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.
Als modem gebruiken moet wel kunnen. Er is zelfs een app die 'm als draadloos accesspoint laat werken!
Apps hoef je niet te sluiten. Als ze op de achtergrond staan gebruiken ze geen/weinig stroom/kracht.
dan heb je net pecht met je locatie, 3g zou in rotterdam best moeten werken... Ik woon in de achterhoek, en daar is het er vaker niet dan wel...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.
Ik zit nu in centrum Rotterdam en hij haalt soms wel soms niet 3g.
boeiend of de provider er blij mee is. Zolang je geen films enzo gaat downloaden komen ze er niet eens achter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Devolution het volgende:
Je kán je G1 als modem gebruiken inderdaad, maar de providers zijn daar niet echt blij mee. Ze hebben niet voor niks (veel duurdere) 3G abbo's voor laptops. In principe kunnen ze niet zien of je met een laptop online gaat, maar denk er wel aan dat de datalimiet niet al te groot is voor laptopgebruik (lees: downloaden van mp3's, films etc.). Als je alleen surft en zo nu en dan een Youtube filmpje kijkt, moet het nog wel lukken.
Verklaar je nader, wat vind je er precies kut aan enzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef rinzzz het volgende:
-
Heb je er al eens een foto mee proberen te maken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:
ik heb em nu handmatig geupdate, en dat is erg fijn
Automatisch melding van updates van programma's die jij hebt geinstalleerd & voicedial...
tovert die software ook een flitser uit het toestel?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja okay, de camera is kut... er zijn echter 3rd party photo-apps op de Developer edition getest die er al een stuk beter mee omgaan. Maar heb je daarvoor je mobiel gekocht?
Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1
We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 02:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.
Hier, de Xperia X2!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoor
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hier, de Xperia X2!
[ afbeelding ]
Om maar even duidelijk te maken dat zo'n conceptfoto echt 0,0 met SonyEricsson te maken heeft. Degene die de conceptfoto maakt heeft niks met SonyEricsson of Android te maken. Zijn enige skill is dat hij mooie plaatjes kan maken, en dat kan hij goed, beter dan ik. Maar de betrouwbaarheid van mijn conceptfoto van de Xperia X2 en zijn conceptfoto van de P905 is even hoog.
Niet? Zulke concept"foto's" met van die matige slogans erbij en overduidelijk renders zijn, zijn altijd nepquote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HahaHij is goed. Alleen leert de ervaring dat dit lang niet altijd het geval is, helaas.
Als die Android telefoons op de iPhone lijken, dan lijkt de iPhone op de LG Prada. Die is eerder aangekondigd en uitgekomen dan de iPhone als ik me niet vergis. Eigenlijk lijken al die Android telefoons dan ook weer op de LG Prada. Het is zo walgelijk als mensen alles vergelijken met Apple productenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Firenzo het volgende:
die SE android concept phone, althans het plaatje, is al enorm antiek. dat is gewoon een hoax. komen wel andere mooie android toestellen aan, al lijken ze allemaal op iphone's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |