De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Want een programmeur moet gratis werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo. Terwijl het bij windows mobile gratis is, en dus hobby programeurs, eerder naar windows mobile gaan. Lijkt mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want een programmeur moet gratis werken
Download free iPhone SDKquote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo.
Op je computer testen is volgens mij niet echt representatief voor als ie echt op het mobieltje zelf staat.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor
tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
Al enig idee hoe?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
Hierboven staat ergens dat ik heb gezegd, dat je voor dat programma 100 dollar moet betalen, en voor vele goeie apps moet betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'. (...)
Niet. @ work hebben we een development versie, volgens mij gewoon legaal via android marketplace besteld.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Androidworld het volgende:
(...)
@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
Een iphone kan ook helemaal niet met een windows mobile toestel werken!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vind het beter werken als een Iphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |