Mooie poesquote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef BigKahuna het volgende:
Even ter illustratie, dit is TS' vriendin:
[ afbeelding ]
Aangezien deze foto op haar hyves staat neem ik aan dat ze er geen probleem mee heeft als haar foto's elders op internet verschijnen. Immers, haar hyves is toegankelijk voor iedereen.
Weet je ik ga niks zeggen. Ts heeft tenminste een vriendin.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien deze foto op haar hyves staat neem ik aan dat ze er geen probleem mee heeft als haar foto's elders op internet verschijnen. Immers, haar hyves is toegankelijk voor iedereen.
Okidokie.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja.
En heeft ook een Fok account.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hun echtelijke ruzie's op Fok! gaan uitvechtenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja.
dan nog, kom op zegquote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef rgras het volgende:
Hij moet wel. Hij is zo lelijk dat zij de enige is die met hem wil neuken.
Misschien moet je d'r even het linkje naar dit topic geven. Oh wacht er zijn vast mensen die daarvan een "krabbel" gemaakt hebben op Hyves..quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja.
Nee, dat is niks voor mij. Dat zou wellicht provocerend overkomen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r even het linkje naar dit topic geven. Oh wacht er zijn vast mensen die daarvan een "krabbel" gemaakt hebben op Hyves..
Nog leuker mensen die het via Fok! uitmaken.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die hun echtelijke ruzie's op Fok! gaan uitvechten
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef pisnicht het volgende:
kijk anders ff bij haar ondergoed
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die hun echtelijke ruzie's op Fok! gaan uitvechten
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r even het linkje naar dit topic geven. Oh wacht er zijn vast mensen die daarvan een "krabbel" gemaakt hebben op Hyves..
Wat, wordt je ma geneukt door een fokker???quote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG dit topic![]()
![]()
Goedmaaksex met die zeug
wat is dan je punt? Ze deed een keer kuttig, jij zegt dat het niet kan, zij zegt OK, sorry. Wat is je probleem nu?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat weet ze wel hoor, dat ik ,t nou niet echt tof van d,r vond.
En ze gaf wel toe dat ze iets te hard tekeer ging.
Ze zei ,t gisteravond laat nog.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG dit topic![]()
![]()
Goedmaaksex met die zeug
*proest*:Dquote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, wordt je ma geneukt door een fokker???
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
wat is dan je punt? Ze deed een keer kuttig, jij zegt dat het niet kan, zij zegt OK, sorry. Wat is je probleem nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |