Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef hondjes het volgende:
jeminee. het is al bijna 1 uur, dan sluiten ze hier..siesta tijd
adios
Hoe is het met poes (rode oog) LS?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.
Feliz Navidad
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe is het met poes (rode oog) LS?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi......
verkeerd ingelogd.........
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.
Ben net wakker en ga zo met hondje lopen. Vaak houdt hij dat wel in de aten en loopt dan met ons mee, maar die hond is ook al in de feeststemming. Ligt nog te pitten.
Ben de enige die al wakker (voor zover je het wakker kunt noemen) is.
hij stond gewoon in ''de oude stand'' denk ik en ze onthouden paswoord en usernaam en ik had gisterenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt?
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.
Hoop dat het meevalt en anders naar die dierenarts zo snel mogelijk.
Lekker, zo pal voor kerst.
quote:
ah...... oké succes bij de kapper en shoppen...... ik ga nergens heen.....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is minder leuk!
Wat wel leuk is, is dat ik zo naar de kapper kan, ik ga denk ik maar wat eerder, hopelijk ben ik in de shopmood!
Ik weet niet hoever weg die arts zit maar ik zou maar een afspraak maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
Pardon?! Kokend water op z'n oog?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog
vast wel.........quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is, wat Ribas zou willen zeggen tegen je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel.........
Nah, dat denk ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |