abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:29:06 #151
169210 liesje1979
pi_64318914
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.
Vandaag komt de fit, Liesje! Daar zit ik nu gewoon dom op te wachten terwijl ik honderd jaar geleden al naar de supermarkt wilde.

Stekels!

Oeh ja, stel je voor, ga je net naar de supermarkt, komt de fit, en dan ben je er niet, en krijg je hem pas na de kerst.
TNT? Zo zat ik laatst op mijn mobiel te wachten, en manu op zijn bonzaiboompje. Heel irritant!

Waar is Manu eigenlijk?
pi_64319028
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Stekels!

Oeh ja, stel je voor, ga je net naar de supermarkt, komt de fit, en dan ben je er niet, en krijg je hem pas na de kerst.
TNT? Zo zat ik laatst op mijn mobiel te wachten, en manu op zijn bonzaiboompje. Heel irritant!

Waar is Manu eigenlijk?
Ja en dat zal wel maandag zijn. The horror! Wetende dat er ergens in een donker depot een spelletje heel alleen kerstfeest aan het vieren is, het maakt me misselijk.
Manu zit in Barcelona met zijn zieke vriendinnetje en samen zorgen ze nu voor de Spaanse griep. Hondjes! Doe een mondkapje voor. De Spaanse griep is dodelijk!!
Go hard or go home
pi_64319034
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:

[..]

Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen ) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.

Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:33:43 #154
169210 liesje1979
pi_64319052

Ik dacht, toch maar even bellen!
Om 1500 kan ik langskomen!

Cosmo!

En nu hopen dat het wenbrouw-touwtje-vrouwtje ook nog tijd heeft!
pi_64319109
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen ) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.

Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje. Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Go hard or go home
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:36:47 #156
169210 liesje1979
pi_64319141
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja en dat zal wel maandag zijn. The horror! Wetende dat er ergens in een donker depot een spelletje heel alleen kerstfeest aan het vieren is, het maakt me misselijk.
Manu zit in Barcelona met zijn zieke vriendinnetje en samen zorgen ze nu voor de Spaanse griep. Hondjes! Doe een mondkapje voor. De Spaanse griep is dodelijk!!

Ja het leven gaat om keuzes, óf eeuwig schuldgevoel naar je spelletje (wat de motivatie om heel erg je best te doen op die fit bevorderd!) Of op tijd in de supermarkt voordat alle vakken leeg zijn.
Moeilijk!

Ohw is Manu al weg? Ik heb hem heul geen prettige vakantie gewenst.
pi_64319167
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef liesje1979 het volgende:

Ik dacht, toch maar even bellen!
Om 1500 kan ik langskomen!

Cosmo!

En nu hopen dat het wenbrouw-touwtje-vrouwtje ook nog tijd heeft!
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.
Yay voor the Cosmo! Yay voor de wii Fit. Got it!!!
Go hard or go home
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:38:50 #158
169210 liesje1979
pi_64319207
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje. Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:40:50 #159
169210 liesje1979
pi_64319275
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.
Yay voor the Cosmo! Yay voor de wii Fit. Got it!!!
De vorige keer was de eerste kee rmet touwtjes, en dat doet net even iets meer pijn dan een pincet, dus kreeg ik tranen over mijn wangen. Nee ik huilde niet, mijn ogen traanden gewoon.
Ging ze door de zaak roepen: Het meisje huilt!

Issie er?
pi_64319295
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken. Je bent pwetty.
Go hard or go home
pi_64319298
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Is goed, heb ik wel minder verstand van, dan kom ik niet verder dan mooi/lelijk.

En ik ga er eentje vinden met bruine ogen.
pi_64319401
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Is goed, heb ik wel minder verstand van, dan kom ik niet verder dan mooi/lelijk.

En ik ga er eentje vinden met bruine ogen.
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!
Nu ga ik met mijn make-upjes spelen en dan de supermarkt induiken alwaar mijn mascara vast gaat uitlopen omdat ik vast halverwege instort, in een rij omdat ik er al een uur sta. Dit alles om voor te mogen kruipen natuurlijk.
Go hard or go home
pi_64319478
Het haar is droog en in model, en het is wel bijna zwart, gelukkig niet met een blauwe glans.
Ik denk niet dat ik echt voor gek loop, niet meer als anders
Goedemorgen :W
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:48:07 #164
169210 liesje1979
pi_64319515
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken. Je bent pwetty.
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!

Hahaha! Kon dat? Dan kon je zien wat er weg was gehaald?
pi_64319552
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!
Nu ga ik met mijn make-upjes spelen en dan de supermarkt induiken alwaar mijn mascara vast gaat uitlopen omdat ik vast halverwege instort, in een rij omdat ik er al een uur sta. Dit alles om voor te mogen kruipen natuurlijk.
tussen twaalf en eén is het vast wel rustiger.
Hier wil de cake niet gaar, waarom hou ik me ook nooit aan het recept
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:50:16 #166
169210 liesje1979
pi_64319605
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef blomst het volgende:
Het haar is droog en in model, en het is wel bijna zwart, gelukkig niet met een blauwe glans.
Ik denk niet dat ik echt voor gek loop, niet meer als anders

Ah tof! Heb jij ook nieuw haar?
pi_64319671
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!

Hahaha! Kon dat? Dan kon je zien wat er weg was gehaald?
Ja. Moet ook wel natuurlijk want je kunt dan iemand bedreigen of weet ik veel wat en dan edit je het later en dan is net of er niks gebeurd is. Dan kun je dus alsnog een ban krijgen. Maar ik heb niks opgeslagen maar ik vond je cute.

I'm off. Fijne feestdagen allemaal!! Genoeg gelambald.
Go hard or go home
pi_64319794
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
Jij ook.
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 11:55:58 #169
169210 liesje1979
pi_64319825
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja. Moet ook wel natuurlijk want je kunt dan iemand bedreigen of weet ik veel wat en dan edit je het later en dan is net of er niks gebeurd is. Dan kun je dus alsnog een ban krijgen. Maar ik heb niks opgeslagen maar ik vond je cute.

Ohwja, dat klinkt idd wel logisch! En thanks!

Succes in de kerstdrukte, als je het niet overleeft, dan zal ik je missen!
pi_64319926
quote:

[..]

krijg je daar geen vlekken van??
  One tough cookie woensdag 24 december 2008 @ 12:00:23 #171
169210 liesje1979
pi_64319983
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef blomst het volgende:

[..]

krijg je daar geen vlekken van??
Neuh, misschien wel als je het elke dag braaf smeert, dat weet ik niet.
Het is ook niet echt bruiningscreme, maar dagcreme met een piep-klein beetje bruiningscreme erin.
Geloof ik.
pi_64320576
quote:

[..]

Stomme vraag wellicht maar kannut schelen: vlekt dat niet?

Ow, ik ben dus spuit 11, Blomst vroeg het ook al.
pi_64320604
leuk ..bruin haar...

ga even salou onveilig maken...en ook de economie steunen...shopping tijd
pi_64320683
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

SPOILER
Ik werd wakker met een enorme kater. Maar als ik die spoiler aan klik ben ik toch ff klaarwakker.
Wat een ongelovelijk mooi koppie is dat....
pi_64320694
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef hondjes het volgende:
leuk ..bruin haar...

ga even salou onveilig maken...en ook de economie steunen...shopping tijd
Ook al shoppingtijd? Oké sterkte in de file alvast en we zien je dan wel weer vanavond.
(ondertussen serious request aan en knoerdhard Tina Turner aan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')