quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.
Vandaag komt de fit, Liesje!Daar zit ik nu gewoon dom op te wachten terwijl ik honderd jaar geleden al naar de supermarkt wilde.
Ja en dat zal wel maandag zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stekels!![]()
Oeh ja, stel je voor, ga je net naar de supermarkt, komt de fit, en dan ben je er niet, en krijg je hem pas na de kerst.![]()
TNT? Zo zat ik laatst op mijn mobiel te wachten, en manu op zijn bonzaiboompje. Heel irritant!
Waar is Manu eigenlijk?
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Go hard or go home
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat zal wel maandag zijn.The horror! Wetende dat er ergens in een donker depot een spelletje heel alleen kerstfeest aan het vieren is, het maakt me misselijk.
![]()
Manu zit in Barcelona met zijn zieke vriendinnetje en samen zorgen ze nu voor de Spaanse griep. Hondjes! Doe een mondkapje voor. De Spaanse griep is dodelijk!!
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht, toch maar even bellen!
Om 1500 kan ik langskomen!
Cosmo!![]()
En nu hopen dat het wenbrouw-touwtje-vrouwtje ook nog tijd heeft!
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
De vorige keer was de eerste kee rmet touwtjes, en dat doet net even iets meer pijn dan een pincet, dus kreeg ik tranen over mijn wangen. Nee ik huilde niet, mijn ogen traanden gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.![]()
Yay voor the Cosmo! Yay voor de wii Fit. Got it!!!
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Is goed, heb ik wel minder verstand van, dan kom ik niet verder dan mooi/lelijk.![]()
En ik ga er eentje vinden met bruine ogen.
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.Je bent pwetty.
tussen twaalf en eén is het vast wel rustiger.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!![]()
Nu ga ik met mijn make-upjes spelen en dan de supermarkt induiken alwaar mijn mascara vast gaat uitlopen omdat ik vast halverwege instort, in een rij omdat ik er al een uur sta. Dit alles om voor te mogen kruipen natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef blomst het volgende:
Het haar is droog en in model, en het is wel bijna zwart, gelukkig niet met een blauwe glans.
Ik denk niet dat ik echt voor gek loop, niet meer als anders
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!
Hahaha! Kon dat? Dan kon je zien wat er weg was gehaald?![]()
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel natuurlijk want je kunt dan iemand bedreigen of weet ik veel wat en dan edit je het later en dan is net of er niks gebeurd is. Dan kun je dus alsnog een ban krijgen. Maar ik heb niks opgeslagen maar ik vond je cute.
![]()
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
krijg je daar geen vlekken van??quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
Neuh, misschien wel als je het elke dag braaf smeert, dat weet ik niet.quote:
Stomme vraag wellicht maar kannut schelen: vlekt dat niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Ik werd wakker met een enorme kater. Maar als ik die spoiler aan klik ben ik toch ff klaarwakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelovelijk mooi koppie is dat....
Ook al shoppingtijd? Oké sterkte in de file alvast en we zien je dan wel weer vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef hondjes het volgende:
leuk ..bruin haar...
ga even salou onveilig maken...en ook de economie steunen...shopping tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |