quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duh Gert, niet om zielig te doen,
Maar ik woon nog met mijn a,s ex in een huis?
Geeft nniet hoor, maar is wel kut. Ik kan me voorstellen dat hidi er het juist niet over wil hebben, doe maar een blij liedje posten?
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nogquote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het niet van plan, om tien uur lekker moe en bed opgezocht. Om één uur klaar wakker. Straks toch maar weer even proberen, want de komende dagen wordt het vast laat
Maar ehm, ik neem aan dat je wel even gecheckt hebt of je welkom was in Lelystad en dat er daar een matras voor je klaar ligt?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nog![]()
![]()
Geen normaal internet, geen tv, dus het zal wel veel slapen worden
Ja leuk he/. ik heb ook een elf!quote:
"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nog![]()
![]()
Geen normaal internet, geen tv, dus het zal wel veel slapen worden
Maakt me niet zo veel uit hoorquote:
Ik zie het wel, eerst maar eens goed met d'r praten. Ik neem mijn fiets mee, kan ik de buurt ff verkennenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.
Weltruste Gertquote:
Slaap lekker Liesjequote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!![]()
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!
Trusten Liesquote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!![]()
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!
Laterquote:Op woensdag 24 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Lies![]()
LS, Heidi.....slaap lekker als jullie er aan toe zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |