"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nog

Geen normaal internet, geen tv, dus het zal wel veel slapen worden

Maakt me niet zo veel uit hoorquote:

Ik zie het wel, eerst maar eens goed met d'r praten. Ik neem mijn fiets mee, kan ik de buurt ff verkennenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.

Weltruste Gertquote:

Slaap lekker Liesjequote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!

Trusten Liesquote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!

Laterquote:Op woensdag 24 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Lies
LS, Heidi.....slaap lekker als jullie er aan toe zijn

Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Lies
LS, Heidi.....slaap lekker als jullie er aan toe zijn

Ja ook fijne dagen, slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook.
Zo nog ff hondje uitlaten, slapen en zorgen dat ik 25 en 26 december de dagen door kom met snacks en lekkers.
En dan op naar ouderjaarsnacht, wat een echt feest is.
Geen gezeik met moslims, islamietjes, SGP'ers, en al dat politieke tuig in de straat.
Gewoon één avond/nacht zuipen en feesten. (kon het maar iedere dag zo zijn... ok, niet alleen zuipen en feesten, ook samenleven)

lol, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een tussenverslag....
Ik zei dus dat ik hondje ging uitlaten.
Dat ga ik ook, maar daarvoor moet ik naar de hal.
Daar waar ook het toilet zit.
Daar had ik net op gezeten, dus ik doe de kamerdeur open en.............. pfffffffffffffffffffffff
Was ff vergeten de toiletverfrisser in te drukken.
Dus het STONKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DAT WIL JE NIET WETEN!!!!!!
Maar weet je?
Dat overkomt me nu nooit als er een jehova aanbelt, dat ik dan net lekker heb zitten bouten.
NEEEE, dat overkomt me als ik om 3:53 uur mijn hondje moet uitlaten en door dat halletje moet lopen...
 snert op nu ?
  snert op nu ?  

Ben weer terug van opsnerten....quote:Op woensdag 24 december 2008 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, ik kan me er iets bij voorstellensnert op nu ?

quote:Op woensdag 24 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een tussenverslag....
Ik zei dus dat ik hondje ging uitlaten.
Dat ga ik ook, maar daarvoor moet ik naar de hal.
Daar waar ook het toilet zit.
Daar had ik net op gezeten, dus ik doe de kamerdeur open en.............. pfffffffffffffffffffffff
Was ff vergeten de toiletverfrisser in te drukken.
Dus het STONKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DAT WIL JE NIET WETEN!!!!!!
Maar weet je?
Dat overkomt me nu nooit als er een jehova aanbelt, dat ik dan net lekker heb zitten bouten.
NEEEE, dat overkomt me als ik om 3:53 uur mijn hondje moet uitlaten en door dat halletje moet lopen...

Ze is nog maar 40quote:Op woensdag 24 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Getting old. En dat bedoel ik niet letterlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |