quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut hoor, Hidi, En wij ziten hier wel vrolijk te doen, maar ondertussen.
Ik had dat gisteren ook even moeten beseffen.
Maar je hebt er ook niets aan als we hier gaan somberen.
Hoe komt het dat je het nog niet zeker weet, van morgen?
En heb je een plan B?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Old People
Ben net 40 geworden, vorige maand.
Om naar een paardendokter te gaan met een kat?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den 'Haag en omstreken gaan mensen niet naar een paardendokter, ze hebben daar huisartsen en doktersposten
Nee, ben je gek. Fok moet juist voor je plezier zijn tochquote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut hoor, Hidi, En wij ziten hier wel vrolijk te doen, maar ondertussen.
Ik had dat gisteren ook even moeten beseffen.
Maar je hebt er ook niets aan als we hier gaan somberen.
Hoe komt het dat je het nog niet zeker weet, van morgen?
En heb je een plan B?
Heuj!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den 'Haag en omstreken gaan mensen niet naar een paardendokter, ze hebben daar huisartsen en doktersposten
Had dan een flinke kater genomen, daar doen ze niet moeilijk overquote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier hebben we al die faciliteiten ook, maar zie me er niet bij aankoemen met mijn katje
Ja ik ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heuj......uitgeslapen? Ik wel geloof ik
Ook al rode ogen dusquote:Op woensdag 24 december 2008 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
misschien ietwat aangeschoten
![]()
Sterkte met plan A gast.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ben je gek. Fok moet juist voor je plezier zijn toch![]()
Maar ik geloof dat ik niet eens hier gekeken heb en toen ik keek zag ik dat je een film op sbs keek![]()
Ik zat ff in SR topic
Plan B![]()
Was het niet van plan, om tien uur lekker moe en bed opgezocht. Om één uur klaar wakker. Straks toch maar weer even proberen, want de komende dagen wordt het vast laatquote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef HiDiHo het volgende:loopt, maar even een nachtje doorhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |