quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
Okay. En nu zit ik dus al bijna twee uur helemaal niks te doen. Tijd om eens wat werk te verrichten.
Maar eerst weer eenen
.
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
op het pakje staat koffie, zal wel bruin worden
blondquote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt?? Maar dat is een enorme verandering. Balls, you haz it.
Black coffee is echt bijna zwart ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.
De fixatie zit er nu in en het lijkt wel heel erg donker.
Pakje uit oudpapier gehaald en wat staat er black coffee![]()
Mijn man komt net binnen en lacht me nog niet uit pfffff.
Is nl ook wel eens gebeurd
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.quote:
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
De kapper zal wel vol zitten vandaag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |