De supporters zijn nooit voorstander van een fusie. Denk je dat dat bij FC Utrecht en FC Twente wel zo was? Dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit. Niemand wil dat zijn clubje verandert, een andere identiteit krijgt, maar soms is er geen ontkomen aan. En uiteindelijk wordt iedereen weer vriendjes. Maar in het begin zijn alle supporters tegen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Denk dat er maar weinig Roda- of Fortunasupporters voor een fusie zijn.
Sommige mensen houden het wel zo lang mogelijk tegen en schuwen niet om mensen te bedreigen daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De supporters zijn nooit voorstander van een fusie. Denk je dat dat bij FC Utrecht en FC Twente wel zo was? Dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit. Niemand wil dat zijn clubje verandert, een andere identiteit krijgt, maar soms is er geen ontkomen aan. En uiteindelijk wordt iedereen weer vriendjes. Maar in het begin zijn alle supporters tegen.
Maar dat is geen reden om een noodzakelijke fusie niet door te zetten.
Ik geloof er niet in dat het allemaal zo noodzakelijk is.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar dat is geen reden om een noodzakelijke fusie niet door te zetten.
Wat is er dan precies gebeurd? Ik hoor alleen maar wat vage verhalen over een plattegrond die eventueel wellicht misschien in handen zou zijn van de zogeheten harde kern. Er waren echter nog geen verdachte personen. De KNVB eist desondanks nu al levenslange stadionverboden. Erg vreemd, want er zijn geen daders in beeld en dat kan ook niet want er is kennelijk helemaal niets gebeurd. Lijkt me een vreemde gang van zaken in een democratische rechtsstaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sommige mensen houden het wel zo lang mogelijk tegen en schuwen niet om mensen te bedreigen daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |