abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3714359
quote:
Op woensdag 03 april 2002 21:15 schreef CAZZO het volgende:

[..]

volgens mij doet de Kemmelberg Zondag niet mee.

Tijdens Gent-Wevelgem moet de Kemmelberg wel 2x worden beklommen.

Nee je hebt gelijk het is de koppenberg die opnieuw in de ronde is opgenomen.
  woensdag 3 april 2002 @ 23:49:49 #52
11102 knep
Mountainfreak
pi_3716810
GRRR ander topic sjakies

Moven met die rommel !

pi_3718332
Oke, Tchmill twee vingers gebroken, aan elke hand een, verder scheur in de dijbeen spier. De AGR rijdt hij weer, zal me benieuwen....
Een schizofreen is nooit alleen!
pi_3719201
quote:
Op woensdag 03 april 2002 23:49 schreef knep het volgende:
GRRR ander topic sjakies

Moven met die rommel !

En waarom dan
pi_3719338
Oh, ik begrijp nu wat je bedoelt.

Dit is eik voor etappekoersen.

Potverdorie, nu valt de verbinding weg op de BRT, in volle finale.

pi_3719536
Fabio Baldato heeft de sprint van de kop af gewonnen, best wel opmerkelijk eigenlijk.
De winnaar van gisteren Ruskys was derde.
Forever and ever let's make this last forever!
pi_3719566
Ik heb het niet gezien omdat het beeld en geluid op de BRT uitviel. Maar Fabio Baldato heeft de ochtendetappe gewonnen in de Driedaagse van de Panne, in een schijnbaar bizarre eindsprint.

Vanmiddag is de afsluitende tijdrit.

pi_3719573
quote:
Op donderdag 04 april 2002 11:40 schreef barthezzz het volgende:
Fabio Baldato heeft de sprint van de kop af gewonnen, best wel opmerkelijk eigenlijk.
De winnaar van gisteren Ruskys was derde.
Wat was het opmerkelijke dan? Ik heb het niet gezien.
pi_3719585
Bij mij was de verbinding 700 meter voor het einde van de wedstrijd weer hersteld
pi_3719607
quote:
Op donderdag 04 april 2002 11:43 schreef barthezzz het volgende:
Bij mij was de verbinding 700 meter voor het einde van de wedstrijd weer hersteld
Ik had de televisie maar afgezet Jammer, want dan had ik de finale toch nog gewoon kunnen zien.
pi_3719608
Het opmerkelijke was dat Baldato de sprint aan het aantrekken was en het hele laatste stuk op kop reed, de hele groep reed dus in een treintje over de finish met Baldato nog steeds vooraan, alleen Ruskys kwam van opzij en werd dus derde.
pi_3719622
quote:
Op donderdag 04 april 2002 11:44 schreef barthezzz het volgende:
Het opmerkelijke was dat Baldato de sprint aan het aantrekken was en het hele laatste stuk op kop reed, de hele groep reed dus in een treintje over de finish met Baldato nog steeds vooraan, alleen Ruskys kwam van opzij en werd dus derde.
Dat zie je niet vaak. Best wel bijzonder eik
pi_3719645
quote:
Op donderdag 04 april 2002 11:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat zie je niet vaak. Best wel bijzonder eik

Precies, de commentator zei ook zoiets van: "ja Ruskys is op weg om de etappe te winnen, maar daar is de streep al en Baldato pakt hem!"

[Dit bericht is gewijzigd door barthezzz op 04-04-2002 12:10]

pi_3723972
En Peter van Petegem heeft een dubbelslag behaalt in De Panne. Hij won de afsluitende tijdrit en het eindklassement.
  donderdag 4 april 2002 @ 17:38:06 #65
11102 knep
Mountainfreak
pi_3724557
quote:
Op donderdag 04 april 2002 16:44 schreef Leatherface het volgende:
En Peter van Petegem heeft een dubbelslag behaalt in De Panne. Hij won de afsluitende tijdrit en het eindklassement.
Jep die wordt komende zondag geen moment uit het oog verloren

Werd ie sowieso al niet

pi_3724672
quote:
Op donderdag 04 april 2002 17:38 schreef knep het volgende:

[..]

Jep die wordt komende zondag geen moment uit het oog verloren

Werd ie sowieso al niet

En daarom zullen de outsiders, waarop niet zo veel zal worden gelet, kansen krijgen op de overwinning. Dat was vorig jaar ook wel het geval.
pi_3724929
quote:
Op donderdag 04 april 2002 17:51 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En daarom zullen de outsiders, waarop niet zo veel zal worden gelet, kansen krijgen op de overwinning. Dat was vorig jaar ook wel het geval.

Precies ik voorspel dat het net als vorig jaar een verassende overwinnaar gaat worden.
  donderdag 4 april 2002 @ 18:34:51 #68
11102 knep
Mountainfreak
pi_3724959
Wanneer iemand wegrijdt uit het peloton mag Lotto al het werk opknappen

laat onze jonge gasten van Rabo maar es flink aanvallen dan

pi_3725169
quote:
Op donderdag 04 april 2002 18:34 schreef knep het volgende:
Wanneer iemand wegrijdt uit het peloton mag Lotto al het werk opknappen

laat onze jonge gasten van Rabo maar es flink aanvallen dan

Zullen ze ertoe in staat zijn, om het gewicht van de koers te dragen?

Ik voorspel in ieder geval een zeer nerveus taktisch steekspel.

donderdag 4 april 2002 @ 20:19:11 #70
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_3725859
quote:
Op donderdag 04 april 2002 19:03 schreef Leatherface het volgende:

Ik voorspel in ieder geval een zeer nerveus taktisch steekspel.

Wat een cliché zeg LF,zo ongeveer iedere wielerkoers en zeker klassiekers ontaarden in nerveuze taktische steekspelletjes,en dat is juist het leuke van wielrennen.
don't call to the bullpen
pi_3726365
quote:
Op donderdag 04 april 2002 20:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Wat een cliché zeg LF,zo ongeveer iedere wielerkoers en zeker klassiekers ontaarden in nerveuze taktische steekspelletjes,en dat is juist het leuke van wielrennen.

Dat is zo.
pi_3763658
Beat Zberg heeft de eertse etappe in de ronde van het baskenland gewonnen en is meteen de eerste leider. Eindelijk een opsteker voor de Rabobank.
pi_3763872
quote:
Op maandag 08 april 2002 17:47 schreef Barthezz1 het volgende:
Beat Zberg heeft de eertse etappe in de ronde van het baskenland gewonnen en is meteen de eerste leider. Eindelijk een opsteker voor de Rabobank.
Dat was zeer welkom voor Rabo. Zeker na het fiasco van gisteren, en eigenlijk in alle Vlaamse koersen.
pi_3765227
quote:
Op maandag 08 april 2002 18:10 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat was zeer welkom voor Rabo. Zeker na het fiasco van gisteren, en eigenlijk in alle Vlaamse koersen.

Rabobank heeft gewoon geen goed team voor de vlaamse koersen. Ik denk ook dat ze beter gaan prestern in de waalse koersen en in de gold race. Ik denk ook dat ze goed voor de dag zullen komen in de tour.
pi_3765741
quote:
Op maandag 08 april 2002 20:51 schreef Barthezz1 het volgende:

[..]

Rabobank heeft gewoon geen goed team voor de vlaamse koersen. Ik denk ook dat ze beter gaan prestern in de waalse koersen en in de gold race. Ik denk ook dat ze goed voor de dag zullen komen in de tour.

Als Erik Dekker maar weer zijn oude niveau kan halen. Ik hoop niet dat Dekkers blessure er voor zorgt dat hij op een lager niveau gaat presteren wanneer hij weer herstelt is.

Dat is bij Michele Bartoli wel het geval. Sinds zijn val in de Ronde van Duitsland van '99 heeft hij nimmer zijn niveau van voor die val kunnen behalen. Hij heeft sinds 1998 nooit meer een grote klassieker gewonnen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')