Precies wat ik ook dacht!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef maok het volgende:
Wiets, hij is hier ^
Hier ookquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef teigan het volgende:
[..]
serieus? Ik dacht dat hij er nog wel een paar dagen over zou doen zeg....![]()
![]()
Maar alsjeblieft
Dan is Leander al één!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook
Bedankt
Wij gaan volgend jaar kerstkaarten aan mensen sturen, heus!
Jemig, daar ben je danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
hihi, ik zag het jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef maok het volgende:
Wiets, hij is hier ^
Datquote:Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef JH87 iets anders dan dit maar het leek er wat op en dat scheelde mij weer typen:
Ik weet niet of ik wel echt gelovig ben. Ik kan er hele verhalen over gaan houden, maar punt is dat ik met een aantal dingen van de kerk en gedragingen van echte kerkgangers gewoon ontzettend veel moeite heb.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef JH87 het volgende:
Waarom pas je mijn quote aan? Nu is het net alsof ik dat gezegd heb.
Dat zal ongetwijfeld maar als ik kijk naar de bende die wij wereld noemen dan vraag ik me af of ze dat daarboven wel zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer![]()
Jezus is heus leuker dan de meeste christenen
Maar die is zo negatiefquote:Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben meer van de Pat Condell lichting.
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammerquote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld maar als ik kijk naar de bende die wij wereld noemen dan vraag ik me af of ze dat daarboven wel zien.
Ik ben zondag nog naar een kerk geweest omdat mijn nichtje werd opgedragen (een dienst van 2 uur!!) en daar werd in de preek gezegd dat we afstand moesten nemen van mensen die niet geloofden, terwijl ik in mijn leven het meest gesteund ben door niet gelovigen.
En in Het Gooi beginnen over het feit dat hebzucht niet mag vond ik ook hypocriet. Het merendeel is goed bekend met slinkse manieren om de belasting te ontduiken
Die vraag kun je ook anders stellen: waarom iemand het geloof opdringen?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die is zo negatief
Ik snap nooit de meerwaarde van iemand tot het atheisme bekeren. Waarom iemand zijn geloof afnemen? Zelfs al zou het allemaal onzin zijn (ik ben er van overtuigd dat dat niet zo is trouwens) dan nóg. Ik haal er hoop uit en vertrouwen en wordt er een leuker iemand van, wat is het probleem?
Nee, maar de meesten vinden dat wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammer![]()
Dat stond in 2 Kronieken nogwat., als ik het goed heb.quote:En een opdraagdienst van 2 uur? Klinkt als vrije baptistenHadden ze ook een redenering waarom je afstand moest nemen van niet-gelovigen? Want dat heb ik nog niet echt eerder gehoord eigenlijk..
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die vraag kun je ook anders stellen: waarom iemand het geloof opdringen?
Of wat ons "Christelijke"kabinet doet: iedereen hun christelijke normen en waarden opleggen?
Pat Condell wil helemaal niemand bekeren, want dan is hij hetzelfde aan het doen als veel gelovigen en dat haat hij juist. Het voornaamste waar hij toe oproept is secularisme.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die is zo negatief
Ik snap nooit de meerwaarde van iemand tot het atheisme bekeren. Waarom iemand zijn geloof afnemen? Zelfs al zou het allemaal onzin zijn (ik ben er van overtuigd dat dat niet zo is trouwens) dan nóg. Ik haal er hoop uit en vertrouwen en wordt er een leuker iemand van, wat is het probleem?
Tja mensen generaliseren nou eenmaal snel. Je hoeft maar 1 'verkeerde' christen tegenkomen en ze zijn het allemaal. Maar aan de andere kant moet je je daar ook totaal niet druk om maken wat anderen van je zouden vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Dat kan![]()
Ik vind alleen het beeld dat veel mensen hebben van christenen zo jammer, vandaar
Ach joh, jij kan ons straks allemaal van boven uitlachen.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Dat kan![]()
Ik vind alleen het beeld dat veel mensen hebben van christenen zo jammer, vandaar
Het gaat tenslotte om wat Jezus vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 20:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja mensen generaliseren nou eenmaal snel. Je hoeft maar 1 'verkeerde' christen tegenkomen en ze zijn het allemaal. Maar aan de andere kant moet je je daar ook totaal niet druk om maken wat anderen van je zouden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |