Schade viel mee. Oude plaatje deed het niet meerquote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik uit de OP geweest?. Gelukkig sta ik er nieuw en shiny weer in!
Eens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Inderdaad, SR isen
.
En sowieso voor tuig van beneden de rivieren.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van schaatsen. Ben ik de enige?
Oi!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzo
[..]
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.
Ik heb zaterdag een meeting op Urkquote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef teigan het volgende:
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef maok het volgende:
Wel voor 12 uur 's nachts weg wezen dan hé
Ik lach je uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Oké, nieuw afwasdieptepunt. Ik heb mezelf zojuist met een wokpan in m'n oog geslagen. Nu maar hopen dat 't geen blauw oog wordt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Oké, nieuw afwasdieptepunt. Ik heb mezelf zojuist met een wokpan in m'n oog geslagen. Nu maar hopen dat 't geen blauw oog wordt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
serieus? Ik dacht dat hij er nog wel een paar dagen over zou doen zeg....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef maok het volgende:
Bedankt voor de kerstkaart Teigan, hij is er nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |