Ja, hard hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kut, wat heb ik nou weer gezegd.
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik een echte Groninger, ik ben in het oude RKZ geboren en heb 10 dagen in Groningen gewoond.
Toffe CD is datquote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, ik heb eindelijk de cd " 't beste" van Pé Daalemmer en Rooie Rinus
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
En hurrah RZWaar woon jij nu dan eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.quote:
Alcohol is het gaafstquote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, wij draaiden hem vroeger in de jeugdsoos heel veel.
en natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.
Wat lief, zo'n warm welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde erquote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Daar ben ik idd opgegroeid.
Jij ook?
Doe eens namen geven?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde er(zelfde connectie).
Dat laatste vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.quote:
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.
Achterhoekers zijn wel tof.
Kuddo's voor je zusquote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
Waar uit Gelderland kom jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.
Wageningen!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar uit Gelderland kom jij dan?
Trusten importje.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
Trusten Gelders meisjequote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |