Deus vultquote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef Cynic het volgende:
Weinig metal waarin twaalftonig wordt gecomponeerd, maar, Believer heeft het wel gepresteerd
Mja dat spreekt niet echt aan behalve Project 86 dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:47 schreef Daantke het volgende:
Volgend jaar is nog niet bekend dacht ik...
dit jaar was wel vet
MxPx, Project 86, Deuteronomium, Flatfoot 56, Tourniquet...
Neal Morsequote:Op donderdag 25 december 2008 19:57 schreef Moozze het volgende:
[..]
Mja dat spreekt niet echt aan behalve Project 86 dan.
Ik wil wel naar Underoath, Norma Jean, Neal Morse ofzo...
Mja ben toch alleen maar geïnteresseerd in de ruige mannenmuziek natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
Neal MorseNorma Jean vind ik weinig aan. Tenminste, ik heb 1 album, O God the afthermath ofzo
![]()
Dat waren trouwens alleen de wat ruigere bands... check die site zelf maar voor meer bands
Ik zie jullie er anders niet staanquote:Op donderdag 25 december 2008 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Konden ze geen band vinden die live wél kan spelen zonder gezwabber?.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie jullie er anders niet staan
Was compliment hoorquote:
Dan komen nu weer de noobs die over zijn stem gaan zeiken...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef -Menn0- het volgende:
Vraag me niet hoe ik opeens op dit nummer kom maar ik vind em super vet
Als the Mars Volta een andere zanger nodig heeft, weten ze wie ze moeten vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Moozze het volgende:
Dan komen nu weer de noobs die over zijn stem gaan zeiken...![]()
![]()
The Mars Voltaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als the Mars Volta een andere zanger nodig heeft, weten ze wie ze moeten vragen.
Ben ik al!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dan komen nu weer de noobs die over zijn stem gaan zeiken...![]()
![]()
Coheed and Cambria!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was compliment hoor
Hun drummer zwabbert niet
Inderdaad, zelden zo'n energieke band gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:48 schreef Jorikjet het volgende:
mars volta? super vet man!! ook met die stem. maakt het niet zo'n doorsnee bandje
The widow zou logischer klinkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:19 schreef Jorikjet het volgende:
the widow (volgens mij) is wel erg vet!
En vergelijk dat met Claudio Sanchez van Coheedquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef Moozze het volgende:
En kijk hoe cool hun haar is
[ afbeelding ]
En wat is een laito dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En vergelijk dat met Claudio Sanchez van Coheed
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |