Nog simpeler, gewoon in vmware de console openen en dan een trap geven.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Aresdreams het volgende:
RDP schop geven en dan via een iLO poortje gaan kijken of ie dan eindelijk opgestart is
Wij moeten wel. We hebben in totaal iets van 450 servers draaien. Dat wil je niet allemaal fysiek hebben staan.quote:
Lekker warm tochquote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij moeten wel. We hebben in totaal iets van 450 servers draaien. Dat wil je niet allemaal fysiek hebben staan.
Ze moeten wel erg heet worden wil ik het op mijn werk warm van krijgen, ze staan namelijk overal en nergens.quote:
wij hebben er straks bij 1 klant een stuk of 450 fysiek bij een klant draaienquote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij moeten wel. We hebben in totaal iets van 450 servers draaien. Dat wil je niet allemaal fysiek hebben staan.
Bij ons staan ze nog wat verder uit elkaar. Dan is het best wel beroerd wanneer je moet controleren of een server na een verhuizing in Singapore wel weer goed in de lucht gekomen is. Dan zit je van 03:00 tot 06:00 te wachten op een mailtje.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
wij hebben er straks bij 1 klant een stuk of 450 fysiek bij een klant draaien
door heel het land heen, dat dan weer wel
In totaal hebben wij dat ook, waarvan ik er zo'n 50 onder mijn hoede heb, alleen niet bij 1 klant... Maar er wordt steeds meer gecentraliseerd, maar daar is dan weer een overvol datacenter voor. Maar ik heb vakantie, dus geen zin om over het werk na te denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wij hebben er straks bij 1 klant een stuk of 450 fysiek bij een klant draaien
door heel het land heen, dat dan weer wel
Ik mag van zaterdag op zondag weer even een paar uurtjes 'klikken'quote:Op woensdag 24 december 2008 17:27 schreef Metalfreak het volgende:
In totaal hebben wij dat ook, waarvan ik er zo'n 50 onder mijn hoede heb, alleen niet bij 1 klant... Maar er wordt steeds meer gecentraliseerd, maar daar is dan weer een overvol datacenter voor. Maar ik heb vakantie, dus geen zin om over het werk na te denken
Neem je gitaar meequote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij ons staan ze nog wat verder uit elkaar. Dan is het best wel beroerd wanneer je moet controleren of een server na een verhuizing in Singapore wel weer goed in de lucht gekomen is. Dan zit je van 03:00 tot 06:00 te wachten op een mailtje.
Heb je geen Telecaster?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Moozze het volgende:
Niet dat ik inbreng heb.
Die gitaar staat dan naast me, 's nachts werk ik altijd vanuit huis. Alleen zullen de buren er niet blij mee zijn wanneer ik rond die tijd mijn versterker aanslinger.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
Neem je gitaar mee.
Jammer bijna dat we niet allemaal bij één bedrijf werken. Dat zou wel een rockin' IT-afdeling zijn..
"Hallo, is Herman aanwezig? "Nee, die heeft ff gitaarpauze"..
De headstock van een Dean moet je voorzichtiger inbrengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je geen Telecaster?
met z'n "voorzichting inbrengen"-headstock![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Kom je bij moeders om even een opbergbakje omdat je van plan was voor 2 dagen macaroni te koken, krijg je inderdaad een opbergbakje [omdat ik die nog niet heb], gevuld met bami en saté. "Ja, gewooon ff opbakken. Smakelijk eten!"
Zo leer ik het toch nooitIk roep dan altijd dat ik mijn koelkast nog vol heb liggen en dat ik anders van alles weg kan gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs na 12 jaar probeert ze me nog van alles mee te geven.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Kom je bij moeders om even een opbergbakje omdat je van plan was voor 2 dagen macaroni te koken, krijg je inderdaad een opbergbakje [omdat ik die nog niet heb], gevuld met bami en saté. "Ja, gewooon ff opbakken. Smakelijk eten!"
Zo leer ik het toch nooitMan zelfs in Spanje hier eet ik vanavond Chicken TonightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel Spaanse kip smaak
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad volgens mij moeders eigen. Doet die van mij ook wel eens, maar daar ben ik meestal dan ook wel blij mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik roep dan altijd dat ik mijn koelkast nog vol heb liggen en dat ik anders van alles weg kan gooien.
Zelfs na 12 jaar probeert ze me nog van alles mee te geven.
Ik zou er op zich ook wel blij mee zijn maar als ik naar mijn ouders ga is het altijd in een weekend, en dan heb ik meestal net boodschappen voor 3 dagen in huis gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
Dat is inderdaad volgens mij moeders eigen. Doet die van mij ook wel eens, maar daar ben ik meestal dan ook wel blij mee.
Waar moet ik kijken? Ik zie die gitaar niet...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey kijk een roze gitaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |