Dat zijn maar 3 akkoordenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Die van Milow is inderdaad wel stoer... als je daar een tab van hebt houd ik me aanbevolen.
Ja maar dan kan je dus maar de helft van je gitaar gebruikenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja je kan ook gewoon akkoorden pakken maar zo heeftiemand hem me geleerd
Nee dat is waar. Maar toch handig om een halve hals vrij te hebben voor gebruik.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:46 schreef Cynic het volgende:
Kunnen wel ja, maar moeten niet.
Er zijn zat nummers waarbij je echt niet de hele hals over hoeft te vliegen.
En dat hoeven dan niet eens slechte, saaie of makkelijke nummers te zijn.
Gewoon Bm, A, G, dan klinkt 'ie al behoorlijk zoals het origineelquote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn maar 3 akkoorden
Uit m'n hoofd
Capo op 7e fret
0 0 0
0 3 1
0 2 0
2 0 2
2 0 3
0 - 0
Em Dsus2 C
Fingerpicking sucksquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, wel of geen plectrum? Ik vind dat al een onzinvraag voor bassisten, laat staan voor gitaristen. Beide leren! Tokkelen zonder en rammen met..
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef Moozze het volgende:
Okee, dan doen we een capo op 7.
Zo goed?
Muwhahaha, ik heb me kapot gelachen toen ik deze voor de eerste keer hoordequote:
Geen idee, het is weinig feestelijk hier...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:41 schreef Aresdreams het volgende:
wat voor feest?
Och, ben het zelf ook, en luister ze met veel plezier, net als wel veel meer Christelijke bands... MxPx, Sacred Life, Ghoti Hook, Five Iron Frenzy, EastWest, Supertones, SeekersPlanet, ... Ga zo maar doorquote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Daantke het volgende:
relient k! Die zijn zo goed! Helaas voor de meesten van jullie dat ze christelijk zijn, maar zeker het luisteren waard.
Stryper, Deliverance...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, ben het zelf ook, en luister ze met veel plezier, net als wel veel meer Christelijke bands... MxPx, Sacred Life, Ghoti Hook, Five Iron Frenzy, EastWest, Supertones, SeekersPlanet, ... Ga zo maar door
Five Iron Frenzy is echt geweldigquote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, ben het zelf ook, en luister ze met veel plezier, net als wel veel meer Christelijke bands... MxPx, Sacred Life, Ghoti Hook, Five Iron Frenzy, EastWest, Supertones, SeekersPlanet, ... Ga zo maar door
Denk dat de term 'christelijk' veel mensen afschrikt. Sommige noemen het een keuze, ik noem het kortzichtigquote:Op donderdag 25 december 2008 15:41 schreef Moozze het volgende:
[..]
Five Iron Frenzy is echt geweldigEn de supertones ook!
Maar daantke waarom is dat voor sommigen dan jammer?
Dat vind ik dus ook... Maar ik ben christen dus misschien komt het daardoor. Ik weet alleen wel dat er heel veel christelijke bands zijn die qua muziek echt goed bezig zijn. Nu ook zo'n gast die ik laatst als tip kreeg, Neal Morse, dat is echt toffe shit!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat de term 'christelijk' veel mensen afschrikt. Sommige noemen het een keuze, ik noem het kortzichtig
Evanescence weet ik niet hoor... Op zo'n ander forum waar ik zit beweert men van niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Precies, genoeg keus voor wie dat 'gegospel' niet ligt
En van Norma Jean, TDWP en Underoath weten de gemiddelde mens (en emo) het niet eens
Zelfs Evanescence is christelijk...
Trouwens, P.O.D.
Dat is echter niet het probleem van deze band...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs Evanescence is christelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |