Gijs wat kostte diequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:36 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag aangeschaft.
Epson All in 1 printer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Ik zoek ook nog steeds een goede printer. Kan ik kleurplaten uitprinten voor de jongens,.... maar ook zo nu en dan gewoon andere zaken kunnen uitprinten. Misschien zelfs een foto'tje! Alhoewel ik dat laatste het liefst laat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die printer?
Iets van 79,-
Fallout 44,-
Heb een oude foto ff ingescand ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik zoek ook nog steeds een goede printer. Kan ik kleurplaten uitprinten voor de jongens,.... maar ook zo nu en dan gewoon andere zaken kunnen uitprinten. Misschien zelfs een foto'tje! Alhoewel ik dat laatste het liefst laat ontwikkelen.
Net nog ff Medal of Honor Airbone besteld bij bartsmit.com via de site is ie deze week 10,-quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol?
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Die wilde je hebben toch?
Conference calls zijn zoooo 2002quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef Magneet het volgende:
zow na een uurtje luisteren is de conference call ook weer voorbij
absoluut alleen vinden ze het bij DHL nog steeds heel leuk om gezellig met z'n allen in te bellenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Conference calls zijn zoooo 2002
Was DHL transport niet overgenomen door een grootte vis afgelopen jaar?quote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut alleen vinden ze het bij DHL nog steeds heel leuk om gezellig met z'n allen in te bellen
DHL valt onder de Deutsche post al een tijdje. Ik zit bij het oude Exel die vooral distributie en warehousing doen voor bedrijven zoals Panasonic ( ligt hier achter me een heel magazijn mee vol ), HP, APC e.a.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was DHL transport niet overgenomen door een grootte vis afgelopen jaar?
Heb er altijd iets tegen,....... respect voor je geduld Gijs! Een half uur wachten ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut alleen vinden ze het bij DHL nog steeds heel leuk om gezellig met z'n allen in te bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
heb er meer dan een uur ingezeten gijs. Ach ik had de headset van me gsm op dus zo'n probleem was het ook weer niet. Zat ingebeld en mee te kijken terwijl iemand anders iets aan het doen was. regelmatig liep ik ook naar me eigen pc om wta te internettenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb er altijd iets tegen,....... respect voor je geduld Gijs! Een half uur wachten ook!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Ik ben aan het einde van Chrono TriggerMoet alle sidequests nog doen, maar verder is het af. Ik had gister wel het enige stuk in de game dat vervelend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Zoooooooo lekker,.... wat een lekker ding zeg!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_voor_dumpert.html
Het zal je overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |