is een talent!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jij mot in Carré gaan schat. Jij laat mij weer in mijn broek urinoiren![]()
![]()
O maar die had ik al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:43 schreef Ole het volgende:
laten we dude ff lekker voor onszelf houden, straks krijgt ze nog kapsones
Cas Jansen?????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Ole het volgende:
check maar op de FP in het beroemd en zwanger topic wie papa wordt
Lief Ole dat je toch wilt zeggen hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Ole het volgende:
staat er al Haaibaaike![]()
Cas wordt papa, broertje is mijn ex
Ik heb het dus goed geraden. Wat heb ik nou gewonnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lief Ole dat je toch wilt zeggen hier![]()
ga ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb het dus goed geraden. Wat heb ik nou gewonnen?
OK, hij kan weer dicht staticquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef Suko het volgende:
[..]
Nou de Nijs heeft dat niet eens zelf vertaald: Wieringerwaard bezongen door Rob de Nijs na vertaling Jan Rot Helaas, had hij dat maar aan Belin overgelaten, die had er vast Oh Bosch en Duin van gemaakt, yeah...Maar voor de rest is er werkelijk niks kloterigs te melden uit Showland, schijnheiligerds allemaal, ff hun brave kerstinborst tonen, goede voornemens en zo meer, veel journo's zijn ook nog met vakantie, aan wie motten ze dan ook hun verhaal kwijt!
Neu, dat wordt half januari, dan komt alle opgekropte kommer en kwel er wel uit, al of niet verzonnen, wat kan het schelen!
Ik dacht dat ik wat gewonnen had???quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Ole het volgende:
[..]
OK, hij kan weer dicht static
Dries Roelvink ditjes en datjes
[RACHELGATE] ouders Rachel Hazes brengen boek uit, $1
Rattengate #3 The dirt continues
allemaal weer actief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |