ja zelf deel 3.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Monkey island voor de Iphone?!?!?!?!?!
Mwah alleen problemen met de introquote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja zelf deel 3.![]()
Alleen die is niet helemaal bug free volgens wiki
Vraag me alleen af of die ook op een niet gejailbreakte iPhone werktquote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ga me prima vermaken met deel 1 en 2, was vroeger behoorlijke fan. Damn wat heb ik dat al lang niet meer gespeeld. In de tijd dat in deel 1 speelde was ik nog vrij jong en kon ik vrijwel geen engels. Ik weet nog dat je ergens op het eerste eiland een soort van verbaal (zwaard)gevecht had en je de tegenstander met one-liners moest verslaan. Natuurlijk snapte ik er helemaal niks van dus heb in toentertijd al die zinnen opgeschreven en alle mogelijkheden genoteerd etc. Heeft me echt uren zo niet dagen gekost om daar voorbij te komen
Vanavond maar eens proberen te installeren.
Ik gok dat je SBSettings bedoelt, "SPB" is een ontwikkelaar voor Windows Mobilequote:Op maandag 5 januari 2009 08:47 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens zag ik iemand vragen om procentuele batterijstatus e.d.? Via Cydia even SPB Settings installeren zitten ook meteen switches in voor je WiFi, 3G, SSH enz, Poof geintegreerd enz.
Sorry die haal ik inderdaad nog wel eens door elkaarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik gok dat je SBSettings bedoelt, "SPB" is een ontwikkelaar voor Windows Mobile
Als ik het goed lees niet. Je hebt namelijk Cydia nodig om het een en ander te installeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of die ook op een niet gejailbreakte iPhone werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.. maar is beetje saai laatste tijd.quote:
Af en toe, was de benenfoto's een beetje zatquote:
Photowatten?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef donderopman het volgende:
[..]
Af en toe, was de benenfoto's een beetje zat
Heel weinig.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hey is monkey Island voor scumm gewoon ergens van een torrentje af te halen? Ik kan nog niks vinden. Ik moet ergens hier de cdrom ook nog wel hebben liggen maar dat wordt een hele klus om te vinden. Mocht ik hem vinden, moet ik hem dan nog op een bepaalde manier compressen of editten zodat hij speelbaar wordt op de iphone?Ik heb er eentje gevonden die ook nog snel is en waarbij je deel 2 krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb Deel 1 inmiddels voor de 100ste keer uitgespeeld hehe.
Stuur maar pm dan geef ik je de link wel.
Ah bedanktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gevonden die ook nog snel is en waarbij je deel 2 krijgt. Heb Deel 1 inmiddels voor de 100ste keer uitgespeeld hehe.
Stuur maar pm dan geef ik je de link wel.
Ja maar weinig om dezelfde redenen als hierboven genoemd.. Teveel tvtoestellen e.d..quote:
Daarom moet je zelf veel gaan photoswappen, om het niveau op te krikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja maar weinig om dezelfde redenen als hierboven genoemd.. Teveel tvtoestellen e.d..
De leukigheid is er iets wat af de laatste tijd. Jammer voor een app met zoveel potentie!
Ik las iets over Cydia en jailbraiken, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Als ik het goed lees niet. Je hebt namelijk Cydia nodig om het een en ander te installeren.
Ik heb hem gister aan de praat gekregen. En kan met zekerheid zeggen dat je hem inderdaad eerst moet jailbreaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik las iets over Cydia en jailbraiken, vandaar mijn vraag
Maar wie heeft die ScummVM applicatie dan al aan de praat gekregen?
Is de besturing nog een beetje te doen? Neem aan dat je gewoon moet tikken op je scherm om de cursor ergens naartoe te verplaatsen ed? Is dat niet te klein dat je gauw verkeerd tikt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik heb hem gister aan de praat gekregen. En kan met zekerheid zeggen dat je hem inderdaad eerst moet jailbreaken.
Wel erg leuk om nu van dit soort spellen te kunnen spelen want hier ben je eeeeerg lang zoet mee en nog gratis ook!
Ik heb het echt maar 5 minuten gespeeld en ja het is even wennen hoor. Ik ben er wel van overtuigt dat dit zal wennen. Daarnaast hou je hem normaal gesproken op zijn zij zodat je groter scherm hebt, wil je iets van een commando doen kan je hem ook weer terug kantelen en komt er een keyboard tevoorschijn waarmee je ook de commando's kunt uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is de besturing nog een beetje te doen? Neem aan dat je gewoon moet tikken op je scherm om de cursor ergens naartoe te verplaatsen ed? Is dat niet te klein dat je gauw verkeerd tikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |