Mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef Slein83 het volgende:
Zoals al eerder in dit topic, mag er best betaald worden voor goede apps. i.p.v. alles "gratis" binnenhalen, zo duur is het allemaal niet. Maar das mijn mening
Het verkoopt, dus is er markt voor. En voor alles geld je hoeft het niet te kopenquote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen PM-gezeur meer nee, zo irritant.
Het enige waar het mij om gaat is omdat je op deze manier een demo kan krijgen, terwijl dat normaal niet kan (leuk als je Rolando koopt voor 8 euro maar het een kutspel blijkt te zijn).
En ook van die programma's zoals "Fartmachine" of "Flashlight", die elk 12-jarig scriptkiddy kan maken, te verkopen voor 79 cent of 1,59 euro vind ik gewoon triest.
Nope, er zijn wel wat dingen zoals Joost en nog iets anders maar dat kun je alleen gebruiken via wifi en het aanbod is klein.quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is er al een app voor tv op de iphone?
Die was ik inderdaad al tegen gekomen. Toch vind ik het vreemd dat zo'n app nog niet bestaat.quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nope, er zijn wel wat dingen zoals Joost en nog iets anders maar dat kun je alleen gebruiken via wifi en het aanbod is klein.
Ik vind het schattig dat je er serieus op in ging.quote:Op zondag 28 december 2008 10:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat bestaat al ongeveer, je houdt je iphone voor de radio/boxen en dan zoekt hij in een online database wat 't is.
http://www.shazam.com/music/web/pages/iphone.html
of bedoel je iets anders?![]()
Topic door gelezen?quote:Op maandag 29 december 2008 01:59 schreef RiKe het volgende:
Sinds vandaag (nouja gister inmiddels) in het bezit van een nieuwe iPod Touch 8gb![]()
Zijn er nog leuke aanraders voor software?
Geen jailbreak dingen
quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je er serieus op in ging.
je bedoelt over 3g? dat mag van apple niet! Ik denk dat het iets te maken heeft met de belasting van het 3g netwerk.. maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad al tegen gekomen. Toch vind ik het vreemd dat zo'n app nog niet bestaat.
Ngmoco heeft Rolando "bedacht", tenminste men zegt weleens beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Is toch ook van de zelfde makers?
Die ga ik ook kopen! Lijkt me zooooo leuk
quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef RiKe het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met dat Installous?
Komt je garantie te vervallen of wat?
Het staat in de spoilers en er werd over gesproken in de PM'squote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Lees topic nu eens goed door, gaat over apps en niet het illegaal verkrijgen van apps!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor opmerkingen in de trant van: pff, wat veel gekochte apps: gekocht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |