Echt handige apps die ik gebruik:
-Twinkle (gratis) Twitter als App, werkt vlekkeloos. Mogelijkheiden tot foto's invoegen etc.
- Hyves (gratis) spreekt voor zich. Werkt snel en gemakkelijk
- Belstatus (1,79): belminuten en smsjes bijhouden.

- To Do's (gratis) een to-do list maken met prioriteiten. geeft op het standaard scherm het aantal te volbrengen taken weer. Mogelijkheid tot eenvoudig afvinken en prioriteiten stellen
- Wikipanion (gratis): wikipedia!
- RunKeeper (gratis): aanzetten tijdens het hardlopen. Houdt via GPS bij waar je bent geweest, hoe hard en lang je hebt gelopen. Upload alles naar eenw ebsite en je kan op google maps precies kijken hoe je hebt gelopen. Ook handige schema's per week/maand. topper!
-Trein (gratis): NS plannen!
- Shazam (gratis): muziek herkennen en opslaan
- Teletekst (gratis): NOS teletekst APP. Werkt snel en makkelijk.
-Buienradar.nl (gratis): gaat het regenen?
-Moviemeter (gratis): films opzoeken, kijken wat er nieuw in de bios is en kijken wat er op TV komt. Inclusief in-app browsing naar IMDB.\
-Hero of Sparta (7,99): lomp raggen en hakken maar erg vermakelijik. Lange speeltijd.
-MonkeyBall (7,99) kent iedereen wel.. Ik vind 'm leuk!
-TapDefense (gratis) TD-game voor nop!
-Live Poker (gratis) online pokeren tegen anderen, een ronde duurt imho alleen te lang..
-Topple (gratis): blokken stapelen en evenwicht bewaren, leuk spelletje voor tussendoor.
Daarnaast heb ik ook wat programma's gekocht die niet zo goed bleken:
Passwd -> werkt niet handig
RJDJ album -> geen zak aan, je gebruikt het nooit.
Brainchallenge -> leuk voor een kwartiertje, daarna ronduit saai
Dizzy bee -> Eerste paar levels zijn leuk, maar in de tweede wereld begint het te vervelen
Billy Frontier -> schietspel zonder replaywaarde, geinig voor eventjes, als je 'm hebt uitgespeeld doe je het nooit weer
Daarnaast heb ik nog vele andere gratis apps die het beschrijven niet waard zijn.
Jammer overigens dat progrtamma's als mobinews en joost via wifi moeten, daardoor verliezen ze voor mij hun waarde
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.