Ja okay, maar ik ga bij een eerste date niet vragen of haar toekomstplannen zowel sociaal als zakelijk gezien bij de mijne passenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef Lixi het volgende:
Maar op een zeker moment wordt echt wel duidelijk dat bepaalde opvattingen niet samen zullen gaan natuurlijk...
Dan nog steeds kan dat punt er vrij snel zijn. Ik sta open voor een heleboel opvattingen, maar als iemand tig exen heeft of dagelijks in de coffeeshop komt, dan zijn dat toch een heleboel minpunten....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan, hoeft ook niet altijd natuurlijk, ligt er net aan in hoeverre je voor dat soort dingen open staat.
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dan nog steeds kan dat punt er vrij snel zijn. Ik sta open voor een heleboel opvattingen, maar als iemand tig exen heeft of dagelijks in de coffeeshop komt, dan zijn dat toch een heleboel minpunten....
Als jij het zo wilt zien...een tokkie of een kakker maakt voor jou niet uit, 'als we elkaar maar lief vinden?'quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is echt de grootste onzin.
Dat werkt voor jou niet dan omdat je je er niet voor inzet en verder kijkt dan je neus lang is.
Uiteraard. Alhoewel "mag maar gemiddeld 3,42 exen gehad hebben" altijd al een vreemde categorie voor me is geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Als jij het zo wilt zien...een tokkie of een kakker maakt voor jou niet uit, 'als we elkaar maar lief vinden?'
Sorry, maar als ik nog 60 jaar met iemand onder 1 dak moet leven, dan moeten er toch wel wat meer overeenkomsten zijn dan dat...
Inderdaad, anders kan je gezellig samen in een gesticht gaan zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Als jij het zo wilt zien...een tokkie of een kakker maakt voor jou niet uit, 'als we elkaar maar lief vinden?'
Sorry, maar als ik nog 60 jaar met iemand onder 1 dak moet leven, dan moeten er toch wel wat meer overeenkomsten zijn dan dat...
Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar er is een groot verschil als de één tig scharrels heeft gehad en de ander zich bewaard voor de ware.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard. Alhoewel "mag maar gemiddeld 3,42 exen gehad hebben" altijd al een vreemde categorie voor me is geweest.
Hehe, ja dat zou gek zijn. Maar er is wel een verschil tussen 4 bedpartners of 40 zeg maar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Alhoewel "mag maar gemiddeld 3,42 exen gehad hebben" altijd al een vreemde categorie voor me is geweest.
Net alsof je daaraan denkt als je helemaal ondersteboven bent van iemand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zou gek zijn. Maar er is wel een verschil tussen 4 bedpartners of 40 zeg maar...
Ik ga voor de scharrelaarster. De bewaarster is heel romantisch, maar heeft dus ook een heel ander beeld van de realiteit dan ik heb. Maar of ze nu vier vriendjes meer of minder heeft gehad? Ik kan er niet wakker van liggen, tenzij ze ze nog steeds in bed denkt uit te nodigenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar er is een groot verschil als de één tig scharrels heeft gehad en de ander zich bewaard voor de ware.
Waarom dan? Lijkt me alleen vervelend als je partner zich nooit wast en dat zou al een probleem op zich zijn. Voor de rest boeit dat toch helemaal niets?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef Lixi het volgende:
Hehe, ja dat zou gek zijn. Maar er is wel een verschil tussen 4 bedpartners of 40 zeg maar...
Dat is dan juist de reden dat ik niet ondersteboven raak van iemand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof je daaraan denkt als je helemaal ondersteboven bent van iemand.
Ja, dat stoort mij dus niet. Zolang ik nu maar de enige ben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef Lixi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga voor de scharrelaarster. De bewaarster is heel romantisch, maar heeft dus ook een heel ander beeld van de realiteit dan ik heb. Maar of ze nu vier vriendjes meer of minder heeft gehad? Ik kan er niet wakker van liggen, tenzij ze ze nog steeds in bed denkt uit te nodigen.
Dat kan je helemaal niet zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat is dan juist de reden dat ik niet ondersteboven raak van iemand?
Think....
zelfkennis Sedan, voor mij gaat die vlieger wel op. Dan maar truttig...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zeggen.
Haha.. ben ik ook helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga voor de scharrelaarster. De bewaarster is heel romantisch, maar heeft dus ook een heel ander beeld van de realiteit dan ik heb. Maar of ze nu vier vriendjes meer of minder heeft gehad? Ik kan er niet wakker van liggen, tenzij ze ze nog steeds in bed denkt uit te nodigen.
Maar wat nou als hij het niet vertelt? En vraag je dat daadwerkelijk in het begin van een relatie? En laat je daar van afhangen of je wel of niet een toekomst ziet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Lixi het volgende:
Dat is dan juist de reden dat ik niet ondersteboven raak van iemand?
Oh, je mening is legitiem genoeg (het moest eens anders zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef Lixi het volgende:
[..]
zelfkennis Sedan, voor mij gaat die vlieger wel op. Dan maar truttig...
Dan verbergt hij zijn exen voor jequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij het niet vertelt?
Dan duikt er uiteindelijk wel weer een topic hier opquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan verbergt hij zijn exen voor je. Daar MOET een reden voor zijn. Het is wel R&P hier tenslotte.
Ik vertel het in principe nooit. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Dan zijn ze, als ze het vragen, vaak wel even pissig, maar dat heb ik toch liever dan dat ik na een half jaar te horen krijg dat ik danwel niet genoeg partners heb gehad en daardoor labiel, of dat ik een hoer ben omdat het er teveel waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
Dan verbergt hij zijn exen voor je. Daar MOET een reden voor zijn. Het is wel R&P hier tenslotte.
Genoeg tijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef Kreator het volgende:
En wat is de grens dan als 40 teveel is? 25? 15? 5? En wat nou als ie 1 boven je grens zit, maar wel de ware verder? En wat nou als ie er 3 bovenzit, maar de ware is met veel geld?
Zoveel vragen, zo weinig tijd.
Voor Lixi (ofzoiets) niet hoor. Die heeft het draaiboek klaarliggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Genoeg tijdAlleen te onzinnig om ze allemaal te beantwoorden
Denk dat je het vanzelf wel aan iemand merkt, immers het gaat niet om het aantal maar meer om de opvatting...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vertel het in principe nooit. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Dan zijn ze, als ze het vragen, vaak wel even pissig, maar dat heb ik toch liever dan dat ik na een half jaar te horen krijg dat ik danwel niet genoeg partners heb gehad en daardoor labiel, of dat ik een hoer ben omdat het er teveel waren.
Maar goed, mijn toekomstige partner kan het in elk geval geen reet boeien.
De opvatting dat sex vies is als je meer dan X partners hebt gehad? Welke opvatting?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:57 schreef mrbox het volgende:
Denk dat je het vanzelf wel aan iemand merkt, immers het gaat niet om het aantal maar meer om de opvatting...
Dé opvatting? En welke opvatting is dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat je het vanzelf wel aan iemand merkt, immers het gaat niet om het aantal maar meer om de opvatting...
Moet dat nu zo op de man gespeeld worden ? Niet iedereen hoef dezelfde opvattingen er op na te houden dan die jij hebt. (of is dit ook weer een fok! oldbies inside gag ? )quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor Lixi (ofzoiets) niet hoor. Die heeft het draaiboek klaarliggen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
De opvatting dat sex vies is als je meer dan X partners hebt gehad? Welke opvatting?.
Wat betreft deze opvatting, hoe er tegen sex aan gekeken wordt en wanneer je daartoe overgaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dé opvatting? En welke opvatting is dat?
Ik kan je afraden dat uit enkel een getal af te proberen te lezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:02 schreef mrbox het volgende:
Wat betreft deze opvatting, hoe er tegen sex aan gekeken wordt en wanneer je daartoe overgaat.
Ik zeg toch ook juist dat het niet om een aantal gaat maar juist de opvattingquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je afraden dat uit enkel een getal af te proberen te lezen.
We zitten hier niet op viva.nl hoor. Je mag wel wat tegengas verwachten op een forum als fok.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:01 schreef mrbox het volgende:
Moet dat nu zo op de man gespeeld worden ?
Maar waar ligt de grens dan? Wanneer is de opvatting fout in vergelijking met het aantal bedpartners? Is er een wiskundige methode voor?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:08 schreef mrbox het volgende:
Ik zeg toch ook juist dat het niet om een aantal gaat maar juist de opvattingVaak is de uitwerking wel terug te zien in "getallen"
dus opvatting -> getal en niet getal -> opvatting
Wat zij zegt! (al is om de 3 maanden nog steeds best veel/vaak en moet je je misschien afvragen wat er steeds mis gaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nu bijna 24 stel dat ik ontmaagd werd op mn 16 en na 3 maanden sex heb met een man die mij dan daarna dumpt
En dan gaan we er ook even vanuit dat een babe zoals ik dan snel weer een nieuwe kerel aan de haak heb geslagen waar ik na 3 maanden mee het bed deel
Dat zijn er dan 3/4 per jaar
Dus dat zijn er dan in die 8 jaar 24 tot 32
Dat zijn er dan in jou opvatting te veel terwijl ik gewoon netjes 3 maanden wachte tot ik sex met die persoon ging hebben en dan kei hard gedumpt werd
Lang verhaal kort
Cijfers zijn kwats
Duh het was maar een rekenvoorbeeldjequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat zij zegt! (al is om de 3 maanden nog steeds best veel/vaak en moet je je misschien afvragen wat er steeds mis gaat)
Haha.. ja dan heb je niet geleerd van je verledenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat zij zegt! (al is om de 3 maanden nog steeds best veel/vaak en moet je je misschien afvragen wat er steeds mis gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |