quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou Yvonne al aangekomen zijn ?
Ze moet webcams ophangen!!!`1!!1`!`quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
Nou ja! Live updates zouden leuk zijn!!1!!11
Een beetje Big-brother, De Gouden kooi en dat drama van laasts Can't Buy Me Love-achtig. Open we er een subforum voor, alle huisvrouwtjes achter de streams. Toppertje!quote:
Daar is ONZ al hard naar op weg.quote:
Ja! Wat mensen van ONZ, KLB, OUD en TRU (ook wat modjes natuurlijk)in een huis pleurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een beetje Big-brother, De Gouden kooi en dat drama van laasts Can't Buy Me Love-achtig. Open we er een subforum voor, alle huisvrouwtjes achter de streams. Toppertje!
Ik stem voorquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja! Wat mensen van ONZ, KLB, OUD en TRU (ook wat modjes natuurlijk)in een huis pleurenWat cameratjes ophangen en je hebt gegarandeerd een kijkcijfer kanon
.
Daar is geen enkel zwaar chemisch spul tegen opgewassenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poets je Ludo's humeur ook ff op?
Echt wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Een zooitje contactgestoorde in een huis levert heus geen spraakmakende TV op hoor.
Gaat heen, ik ben in de keukenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou Yvonne al bij de wc's aangekomen zijn ?
Wou Brechtje weer courmettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben in de keuken
Hoe krijg ik nou 6 miljoen boodschappen in 600 uitpuilende kasten?
Anoniem Tr's zetten zuigtquote:Yvonne's dochter heeft mij gekwetst via msn, derhalve moet dit topic daarom ook dicht.
platstampen en onbergen! hop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben in de keuken
Hoe krijg ik nou 6 miljoen boodschappen in 600 uitpuilende kasten?
Ik dacht dat Admins die altijd alsnog konden lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
Een van de TR's, 13 nu,
[..]
Anoniem Tr's zetten zuigt
Roze staat me nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |