Maar toch, als je met Feyenoord landskampioen wordt, dan ben je wat mij betreft een grote meneer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Eindelijk is ie ook door het grote publiek ontmaskerd als een onbetrouwbare en acherbaks persoon. Heb me bv. groen en geel geërgerd dat hij na het EK 2004 Advocaat liet vallen als een baksteen.
Zelf heeft ie als trainer geen reet gepresteerd (alleen 16 jaar geleden bij Feyenoord een goed jaar gehad, met dan aan W.Jansen) en dan wel het lef hebben om andere trainers af te zeiken.
Adios Willem en hopelijk tot nooit meers ziens.
Dat valt ook wel mee. De kans dat je dat per ongeluk eens wordt daar als je er ff zit is vrij groot. Elke modale trainer was dat gelukt imo.quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar toch, als je met Feyenoord landskampioen wordt, dan ben je wat mij betreft een grote meneer.
In de context van die tijd was dat niet zo´n prestatie, zeker niet als Ajax en PSV falen. Dan werd Feyenoord gewoon kampioen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar toch, als je met Feyenoord landskampioen wordt, dan ben je wat mij betreft een grote meneer.
Omdat we tegen roda speelden ;')quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef bikkeltje2 het volgende:
Willem weg, FCU wint! Hoe kan dat nou?
daar wint zélfs utrecht vanquote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Omdat we tegen roda speelden ;')
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Twerk het volgende:
Hij werd vanavond ook weer helemaal (terecht) afgemaakt bij Voetbal Insite.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Twerk het volgende:
Derksen was idd niet mals met zijn kritiek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Twerk het volgende:
Mag ik vragen waar je dat op baseert? En zeg eerlijk, ben je hier niet gewoon aan het papegaaien? Want van zijn de kenmerken van een happel-type? Lui zijn, niets voorbereiden, alles laten doen door anderen?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:27 schreef Twerk het volgende:
De zogenaamde laatste "Happel kloon" .. Later we blij zijn dat dat ras dan nu officieel is uitgestorven in de voetballerij (neem ik aan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |