Ja, daar zorgt Marianne wel voor. Onder begeleiding van een stukje osseworst.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Krijgt ie nou ook nog geld mee?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Krijgt ie nou ook nog geld mee?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
mailserver : 192.168.1.100
fileserver : 192.168.1.101
app. server : 192.168.1.115²
Heeft het vorig seizoen best goed gedaan vind ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef koningdavid het volgende:
Willem is gewoon geen goede hoofdtrainer (meer).
Zal nooit veranderen ook. Daarom zal het ook nooit een rol van betekenis spelen in het voetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een pleuriszooi weer bij utrecht
En dat met een budget wat lager is dan dat van Feyenoordquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft het vorig seizoen best goed gedaan vind ik.
Hij heeft wel voetbalinzicht, maar om met Johan Derksen te spreken, hij kan gewoon niet 'managen'. Hij komt gewoon over als een kinderachtig persoon die niet leiding kan geven. Hij ontwijkt conflicten door zich ziek te melden of achter iemands rug (bijv. via de media) zijn woord te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft het vorig seizoen best goed gedaan vind ik.
Ja, Utrecht dan blij met een vakman. Wat moet Feyenoord met deze hobby-ist?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
Willem naar feyenoord
Verbeek naar Utrecht
iedereen blij
Niets ervan,quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
Willem naar feyenoord
Verbeek naar Utrecht
iedereen blij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij zal als voetballer ongetwijfeld lekker hebben mee kunnen doen,
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets ervan,
Verbeek doet het perfect waar hij nu zit
Het lijkt me het beste dat Boussabon als techniektrainer voor de groep komt te staan. Er moet wel een gediplomeerd iemand naast als katvanger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Blawh het volgende:
Eindelijk, ben benieuwd hoe ze dit in Utrecht gaan oplossen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
Eerst vier assistenten de laan uit, terwijl niemand echt snapt waarom. Nu Van Hanegem zelf, met dikke ruzie. En een Technisch Directeur die niet gekend is in de beslissing en daarom mogelijk zelf z'n conclusies trekt.
Conclusie: het is een bestuurlijke pleurisbende bij FC Utrecht. Ben benieuwd wie ze zo gek krijgen om de fakkel over te nemen daar. Ronald Koeman is nog werkloos...
Inderdaad. De selectie is zeer redelijk, maar de resultaten zijn redelijk triest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij vroeg er ook om. Als ik terugkijk dan heeft hij in zijn tijd Utrecht totaal niet verder geholpen en lekker geld binnengehaald. Is toch prettig op je 64e.
John van Loen mag blij zijn als ie een krantenwijk krijgt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Van Loen en consorten moeten nou toch ook koken van woede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |