quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
K's Keuze. De stem van Sarah B.
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ook met twee brievenbussen nog dikke rijen.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait naar alle goedemorgen-mensjes
ik iets meerquote:
Gezelligquote:
Volgens mij die ene van de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Susi het volgende:
Moet ik die gozer kennen die met Sander mee is ?
Nope. Was 22.57 in Elst. Vanochtend om 05.37 vanuit elst een trein richting utrecht gepakt, en nu in een stoptrein vanuit utrecht vertrekkende naar breda. Overigens blijft een kennis van me beweren dat deze trein niet bestaat, een directe stopper utrecht-bereda,quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je vannacht in Breda gebleven
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:52 schreef Susi het volgende:
Moet ik die gozer kennen die met Sander mee is ?
Goed bezig Herman!quote:
Die gaat toch via den bosch en splitst zich dan om dan naar breda te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nope. Was 22.57 in Elst. Vanochtend om 05.37 vanuit elst een trein richting utrecht gepakt, en nu in een stoptrein vanuit utrecht vertrekkende naar breda. Overigens blijft een kennis van me beweren dat deze trein niet bestaat, een directe stopper utrecht-bereda,
Ja iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef Brennel het volgende:
Dit is ook zo'n mama appelsap liedje.
'luilak hang je jas op'
Ah nu je het zegt jaa !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij die ene van de Jeugd van Tegenwoordig.
Volgens mij ging het over die lul van gisteren in dat park. Eén of andere knurft van de jeugd van tegenwoordig ofzo (één of andere groep die kutmuziek maakt), dus die hoef je niet te kennen nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]Henk Jan Smits , de eeuwig kritische jurivoorzitter en tegenwoordig ook presentator bij sbs6
De Ekdom uitvoering van dat nummer is iets met Hermanquote:
Dat is diegene die de verdoving toedient en de staat van de verdoofde onder controle houdt. onder andere...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef Susi het volgende:
En voor elke aangenomen nieuwe anethesist (??) ook nog eens 1000 euro
Ik vroeg me alleen af of ik het goed spelde, but thanks heyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is diegene die de verdoving toedient en de staat van de verdoofde onder controle houdt. onder andere...
ah bummer, denk ik ook eens bijdehand te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of ik het goed spelde, but thanks hey
Ze zijn nog niet door mama gewekt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
ligt de hele kleuterklas nog in coma ofzo?
ah oke , dacht dat het over vanmorgen gingquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over die lul van gisteren in dat park. Eén of andere knurft van de jeugd van tegenwoordig ofzo (één of andere groep die kutmuziek maakt), dus die hoef je niet te kennen nee.
...om hun boterhammetje met hagelslag te eten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet door mama gewekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |