quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:31 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb nu ook wel zin in een jupiler.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Volgens mij zijn die kratten leeg, dus nee.
Nee, maar ik verkies het 11 van de tien keer boven een wiebelend konijntje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag, en hoorde 't. Ook dat is niet echt wat.
Whehehe. True.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, maar ik verkies het 11 van de tien keer boven een wiebelend konijntje.
Beide landen blauw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:44 schreef 3FMaster het volgende:
Contact met België.
Enkele nachten geleden was er een electrisch probleempje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou, vertel. Ik zit er klaar voor.
Ik heb het gevonden (niet zo veel gepost hier dus makkelijk te vinden)quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Enkele nachten geleden was er een electrisch probleempje.
Weet geeneens meer of het vrijdag, zaterdag of zondag was.
Ah. Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat gebeurde hem afgelopen zondagochtend.
Understatement.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden (niet zo veel gepost hier dus makkelijk te vinden)
[SR @ 3FM #969] Hakkuh met ilse!
Jawel hoor, alleen geen nationale.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:47 schreef FictionalFenna het volgende:
Er is geen Vlaamse regering!!!
Ja, bedoel de nationale. Het is al laat he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen geen nationale.
Aw, was nog de eerste pagina van m'n MyAT.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Understatement.
Dat je er überhaupt naar opzoek gegaan bent.
Ik ben inmiddels op de hoogte.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Enkele nachten geleden was er een electrisch probleempje.
Weet geeneens meer of het vrijdag, zaterdag of zondag was.
Ik reken het je niet aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:49 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja, bedoel de nationale. Het is al laat he.
Het is ook een leuk nummer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hadden we bij mij op de studentenvereniging (geen koor) onze eigen Macarena-achtig dansje op.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:50 schreef Espabilado het volgende:
Zouden ze de muurverf grap al doorhebben intussen?
Altijd lachen met de belgen
Je wilt mijn dag nacht ritme van de afgelopen dagen niet weten..quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op de hoogte.
Lastig hè, die dagen onthouden?
Krijgen we 'm na 5en te horen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:52 schreef Qunix het volgende:
HIJ IS AF!!!!!
Oké. Als jij 't zegt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je wilt mijn dag nacht ritme van de afgelopen dagen niet weten..
Maar wel zeker, maar ik denk dat jij er met vijf minuten ook nog wel bent? ;0quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:55 schreef 3FMaster het volgende:
Vul even dat eventlog in als de mix wordt gedraaid!!!
Komt 'ie -------------->quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Zwart graag!
Zit er dik in...quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
Als ze de mix na 5 uur starten dan krijgen we dus headlines er overheen
Analoge radioquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
Als ze de mix na 5 uur starten dan krijgen we dus headlines er overheen
Ik post via mijn PSP, wat zeer kut is, vandaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel zeker, maar ik denk dat jij er met vijf minuten ook nog wel bent? ;0
Ah kijk aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik post via mijn PSP, wat zeer kut is, vandaar.
Dank uquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kijk aan.
Zal zo wel ff melden, had er net al in gezet dat ie af is.
Succes, en van hetzelfde!! Bye!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:02 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik ga wat dingetjes doen (wat opruimen). Welterusten alvast en fijne dag verder.
Daagquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:02 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik ga wat dingetjes doen (wat opruimen). Welterusten alvast en fijne dag verder.
4:10quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:03 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik hoop niet dat'ie 10 minuten duurt.
4 minuut 10 geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:03 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik hoop niet dat'ie 10 minuten duurt.
Het is beter dan het origineel, niet goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hallo
Als je het origineel kent, is dit een goed nummer.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:07 schreef JJH het volgende:
ben ik de enige die stiekum om de vocals heenluisterd?
Hij heeft toch vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 05:08 schreef FictionalFenna het volgende:
Wahahah die Jordy wordt keivaak uit z'n bed gebeld.
rotjochquote:
was cynischquote:
ja zo heet hij iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:11 schreef Espabilado het volgende:
Heb 'm opgenomen op mn mobiel maar zo geweldig vond ik m niet... en origineel blijft kut en wordt ook steeds kutter...
Vind eerder dat Als we gaan het themalied is ook
Tapequote:
Gewoon laten staan. Zijn vooral vrouwen die kijken toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
(Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Oh was jij datquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga btw ff douchen scheren. (Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Owja,... Scheren.... Moet ik ook eens doen (morgen is een nieuwe dag, probeer het dan wel te doen)quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Tape
Bestaat dat nog?
Ik ga btw ff douchen scheren. (Heb verdorie een baard van 4 dagen staan, werd vanmiddag ook al gek aangekeken bij de supermarkt.)
Welke nieuwe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zit ik hier beetje met mn nieuwe mobiel...
Ik heb geeneens tapebandjes meer
Mocht je op zijn schoot?quote:
Die Samsung Pixon (veel op tv; dunste 8 megapixel blabla)quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owja,... Scheren.... Moet ik ook eens doen (morgen is een nieuwe dag, probeer het dan wel te doen)
[..]
Welke nieuwe?
Ah okequote:Op dinsdag 23 december 2008 05:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Samsung Pixon (veel op tv; dunste 8 megapixel blabla)
Maar had hiervoor een simpele dus ben veel uurtjes kwijt aan kutten met de multimedia shit![]()
Neem je het opquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:25 schreef Espabilado het volgende:En ik moet slapen... irritant als iets 24/7 doorgaat
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:26 schreef Qunix het volgende:
Morgen upload ik hem wel.... Ik ga stoppen en me nest in. Remix geluisterd dus goed zo.
Maar wel even gekeken of zijn baard echt wasquote:
Nou vooruit, maar dan ga ik echtquote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Slaap ze!!![]()
Ik ga ook ff 'n paar uurtjes liggen. Bye all!!
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!quote:
Mja....quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel even gekeken of zijn baard echt was
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs die was nog leuker geweest als themalied!!!
jawel want die draaien ze dan alleen in de ochtendquote:
Die sportschoenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:37 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag ik er ongeveer zo uit?
Dan heb ik nieuws, ik was het niet.quote:
verrek!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:37 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag ik er ongeveer zo uit?
Oe, lekker. Ik heb alleen al ontbeten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:41 schreef Espabilado het volgende:
Ik doe ff een milkshake met paar scheppen vanilleijs, frambozensiroop, aardbeienyoghurt, stevige slagroom en zakje vanillesuiker
Hij was weer heerlijk...quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, lekker. Ik heb alleen al ontbeten.
Dan heb ik nieuws voor je; vrouwen hebben liever geen haarquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws, ik was het niet.
Zo erg was het nu ook weer niet.
En dames houden van een mannelijk baardje van een dag of twee, geen vlasbaardje van vier dagen. Ik heb er nog nooit een compliment voor gehad.
Trouwens: Koffie?
[ afbeelding ]
Zoek maar wat lekker uit.
Daarom scheer ik me ook. Ik moet er reprensentatief uitzien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je; vrouwen hebben liever geen haar![]()
Nee dank je, ga zo pitten
Dat maken we zelf wel uit jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien de meeste. Maar als 10% een baard wel aantrekkelijk vindt en 5% van de mannen heeft een baard.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom scheer ik me ook. Ik moet er reprensatief uitzien.
Goed hoor, laat ik voor jou mijn baard staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
*ff geen grapje maakt hoe je eruit wilt zien
Nu hoop je dat zij haar snor laat staan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed hoor, laat ik voor jou mijn baard staan
Netjes!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:53 schreef WebHawkjuh het volgende:in de trein op weg naar het callcenter om zometeen donaties in eigen zak te steken donaties en requests te noteren
Moggequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu hoop je dat zij haar snor laat staan?
Uh uhquote:
Nah...quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu hoop je dat zij haar snor laat staan?
Topquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:58 schreef peeet1 het volgende:
Verliefdheid - Jordy van Loon geremixt door Armin van Buren bij Serious Request
Zou ie wakker zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:03 schreef F04 het volgende:
Nu reclame @ 3fm. Straks GIEL!
Hier nog éénquote:
Jij ook welterussten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
Later![]()
(en slaap lekker, diegene die nog moeten slapen![]()
)
Truste HiDiquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
Later![]()
)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
Later![]()
)
Slaap ze! op je werkquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:11 schreef JJH het volgende:
Mensen die nog moeten slapen: Welterusten
Mensen die aan het werk gaan: Werkze.![]()
Mensen die geen van beide doen: Fijne dag![]()
In ieder geval tot later
Ik ben naar m'n werk!
Ben er nog niet uit wat het wordtquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:11 schreef JJH het volgende:
In ieder geval tot later
Ik ben naar m'n werk!
Jouw baan is beddentester?quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit wat het wordt![]()
Werkze
Dank je. Wees voorzichtig bij het station.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:11 schreef JJH het volgende:
In ieder geval tot later
Ik ben naar m'n werk!
Ede/Wageningen is een stationquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
toevoeging: Ede/Wageningen is een boerendorp waar ze geen fatsoenlijke HSDPA dekking kunnen betalen
Ikweets, het ligt in Ede. Wageningen ligt er vlak bij als ik het goed begrijp.quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:19 schreef F04 het volgende:
Pffff.... ik ga maar eens naar bed. Tot vanmiddag.
En toen was 't stil op zender?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:19 schreef F04 het volgende:
Pffff.... ik ga maar eens naar bed. Tot vanmiddag.
Muziek stopte... hij zong het zinnetje zelf maar ff af, zei nog wat over echt naar de klote zijn als je dat doet... (op stop drukken).. en weer verder..quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En toen was 't stil op zender?
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik doelde op slapen of wakker blijven
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Muziek stopte... hij zong het zinnetje zelf maar ff af, zei nog wat over echt naar de klote zijn als je dat doet... (op stop drukken).. en weer verder..
Goed wakker dus
Neem een taxiquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen heel erg aan het hopen dat ik het kan vinden. Heb een lijntje vanaf het station op een kaartje staan, maar ik weet nooit welke uitgang ik in Utrecht Centraal moet nemen omdat er 400 uitgangen zijn
Student.quote:
moet je naar Search? Gewoon uit hoofdingang lopen naar vredenburg. Daarlinks en dan zie je de bijenkorf. Daarachter is het eigenlijk..quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen heel erg aan het hopen dat ik het kan vinden. Heb een lijntje vanaf het station op een kaartje staan, maar ik weet nooit welke uitgang ik in Utrecht Centraal moet nemen omdat er 400 uitgangen zijn
En goedemorgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]Succes vandaag, hopelijk krijg je het heel druk, is een goed teken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |