ik zal je wel pmen, binnenkort.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Erm... dat klinkt een beetje vaag allemaal. Kun je dat wat meer uitleggen?
Huisartsen, als je de verkeerde treft ben je gewoon de klos in Nederland.\Ik zou een secons opninion eisen, en degelijk ondezoek in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 05:30 schreef Wexy het volgende:
Ga alsjeblieft met je dochter naar een andere huisarts. Leg daar het verhaal uit en ook dat je je onbegrepen voelt door haar eigen huisarts.
Dat kan je ook van moeders zeggen , je zou maar de verkeerde treffenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Huisartsen, als je de verkeerde treft ben je gewoon de klos in Nederland.\Ik zou een secons opninion eisen, en degelijk ondezoek in het ziekenhuis.
Nu is het nog wening. Maar bij elke insult breekt er iets in de hersenen af. Dus naar mate het langer duurt en er niets aan gedaan wordt, wordt het erger. Ik heb een cliënt gehad die had om de 5 minuten een insult, hij was een jaar of 30. Hij is ook begonnen met een paar insulten per jaar waar eerst nooit van gezegt werd dat het epilepsie was. Pas toen het erger werd, zagen de artsen in dat het epilepsie was.quote:Maar mijn werkelijk vraag is... hoe belangrijk is behandeling en medicatie bij iets dergelijks? Kun je schade oplopen als behandeling achterwege blijft? Op dit moment heeft mijn dochter 3 a 4 insulten per jaar (niet heel ernstig dus). Maar ik heb het gevoel dat er steeds minder nodig is om een aanval uit te lokken (triggers).
flauwvallen? ze noemen het niet voor niks de 'vallende ziekte'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe ziet zo'n insult eruit dan?
nee, zo'n epileptisch insutl, waar de TS over spreektquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
flauwvallen? ze noemen het niet voor niks de 'vallende ziekte'.
ja scheet, ik ben er meer dan bekend mee, vroeg me gewoon af hoe het in het geval van de dochter van TS eruit ziet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef N.icka het volgende:
Je hebt verschillende gradaties , van lichte wegrakingen tot hevige insulten waarbij met buiten bewustzijn raakt en hevige spierkrampen heeft.
Stel je vraag dan duidelijkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja scheet, ik ben er meer dan bekend mee, vroeg me gewoon af hoe het in het geval van de dochter van TS eruit ziet?
is het echt alleen dat 'flauwvallen', of meer, of anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |