Sandemanquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik nog lang niet.
Alleen zeg ik ook nooit wanneer ik ga slapen of wanneer ik me aanmeld. Ik duik uit het niets op en verdwijn in het niets.
Kanslosers ken ik wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heej ik heb laatst erg gelachen, ook samen met printscreen, om wat nu op deze link staat. Weet jij daar meer van?
quote:
Beetje zoals Van Velzen. Verdwijn jij ook door té harde muziek?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik nog lang niet.
Alleen zeg ik ook nooit wanneer ik ga slapen of wanneer ik me aanmeld. Ik duik uit het niets op en verdwijn in het niets.
mwah aangezien ik een paar man nu onder me heb werken in mn eigen toko weet ik dat uitzendkrachten ook gewoon goed zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij moet nog echt veel leren. (Respect bij je personeel kirjg je niet door uitzendkrachten in te huren die niets kunnen
. )
Beetje erg late reactie, maar wel handig voor de toekomst: alt+u en dan de letter waar het op moet staan. Het ging toch over een umlaut?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat op mijn Mac zou werken, zou ik het doen.
Maar goed, het zou me wel lukken, ik weet alleen niet waar ze moeten staan.
Oh ja, ik wist niet meer of jij ook admin was of niet, maar dat al die rare links er op staan, dat vond ik juist zo komisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kanslosers ken ik wel ja, maar de links op die link van jou ken ik niet
.
Welterustenquote:
PVVquote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |