Das niet zo slim inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:13 schreef Sersjee het volgende:
Feeling so real
![]()
waarom zet ik de radio nog aan als ik al in bed lig...
Een 7-quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem een 7. Callcentrum was wel leuk.
Je mag hier wel wat komen halen.quote:
JAquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef evert het volgende:
ff enquete? de afgelopen 4 uur van coen genoten?
Het was hier vooral omdat ik honger had, en die letter binnen een straal van 1 meter lag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn magnetron voedsel is op , maar ik heb honger, hier gaat er dalijk dus iets in de oven
.
Ah, dat zal het zijn, ja.quote:
Jazeker. Coen groeit in de Serious Request. Bovendien draaide hij heel behoorlijk. (Al kiest de redactie de nummers waarschijnlijk.)quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef evert het volgende:
Je mist een hoop... byebyequote:Op dinsdag 23 december 2008 02:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooooooo, fucking hell, wat gaat t hard zo joh!!
Ik wilde ff hoi komen zwaaien, maar ik geloof dat er nu meer SR-gasten dan vaste verslaafden rondhangen in dit topic he?
Anyways.... zwaai!
Ben nu weer weg... gek genoeg lijk ik juist rond de SR een leven naast 3FM te hebben...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wilde ff hoi komen zwaaien, maar ik geloof dat er nu meer SR-gasten dan vaste verslaafden rondhangen in dit topic he?
Anyways.... zwaai!
Ben nu weer weg... gek genoeg lijk ik juist rond de SR een leven naast 3FM te hebben...
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef evert het volgende:
Dat zal geheid, maar och... kn me er niet zo druk om maken met Giel, Paul en Coen int huis... Ben vrijdag langsgegaan, en vond dat wel weer genoeg geloof ikquote:
Loop ik zover achter of let ik niet opquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Anyways.... zwaai!
Het was ongeveer driekwart seconde hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Loop ik zover achter of let ik niet op.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:16 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, Armin schrijft alle verzoekjes op.
Door het sleutelgat gekropenquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wel apart dat van Velzen zonder mededeling opeens weg was.
Niet gezien dat hij dat bijhield...quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:16 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, Armin schrijft alle verzoekjes op.
Hij zit er gewoon nog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wel apart dat van Velzen zonder mededeling opeens weg was.
Nee, wel in Enschede bij Michiel en de kerstman.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee schat!
Jij nog langs geweest in Breda?
Ik was er zeker bij. Weet niet of ik straks weer kom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee schat!
Jij nog langs geweest in Breda?
Veenstra, Veenstra?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, wel in Enschede bij Michiel en de kerstman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |