quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan val jij niet onder de 16-jarige ettertjes
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:58 schreef DeRuphelman het volgende:
ik ben een vluchteling en niemand steunt mijwaar blijft m'n fucking geld
"En Julio Eglesias dannnnnnnnn? "quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
Of als het populair moet dan Extince, maar wel Viervoeters
Voordat je het postte alquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ambrosius zal hem wel voor je fixen
quote:
Jo, laat me je een verhaal vertellen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dingetje die de headlines doet deed gisteren of eergisteren nog een quote uit dat nummer "ohjawel dat halen we".
Maar dan wel de volle versie he, die begint met "hey ex man, what up man?"
vlucht maar naar een ander topicquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:58 schreef DeRuphelman het volgende:
Nee, niet grappig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:58 schreef DeRuphelman het volgende:
Excacto! Hij vertelt tenminste een verhaal in een rap, niet zoals "boks ouwe" of "dansplaat" van Gert-Jan.quote:
Tegen merel heeft ie dat idd gezegdquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs nog een grapje over gemaakt op dag 1 geloof ik, dat 17 toch wel een heel mooie leeftijd was (stond een 17-jarig meisje aan de mic) en dan "oh nee, 18 is toch beter".
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen merel heeft ie dat idd gezegd.
Haha ja ik snapte hem meteenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen merel heeft ie dat idd gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |